rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: SFC Vankkurimännikkö  (Luettu 20629 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
SFC Vankkurimännikkö
« : 30.07.2017 kello on 17:31 »
Isohko Sfc aluen noin 5 km päässä Virtojen keskustasta

Asvaltoitu tie perille saakka

























*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #1 : 31.07.2017 kello on 11:30 »
Saunat täällä Vankkurimännikössä on kyllä melkot hyvät.

Oma vihta saunakin löytyy.













*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #2 : 31.07.2017 kello on 12:48 »
Käy kuvaamassa se Patonenkin  :)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 07:18
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #3 : 1.08.2017 kello on 00:57 »
Onko Pamaus nyt alueella? Me tultiin 31.7. Noin klo 21.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #4 : 1.08.2017 kello on 17:00 »
Onko Pamaus nyt alueella? Me tultiin 31.7. Noin klo 21.

En ole enää. Lähdin eteenpäin.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 07:18
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #5 : 1.08.2017 kello on 18:42 »
Käy kuvaamassa se Patonenkin  :)

Varasin tälle iltaa Patosen kun sitä on jonkin verran kehuttu.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #6 : 1.08.2017 kello on 21:45 »
Miten Vankkurimännikön alkuasukkaat suhtautuu nykyään satunnaisiin kävijöihin?
Muutama vuosi sitten käytiin kerralla eka, ainoa ja viimeinen kerta tuolla, kun jäi käynnistä jotenkin sellainen maku ettei sinne kaivattu yönyli nukkujia - kyttäävää ja kyräilevää porukkaa tuntui olevan kaikki alkuasukkaat kausipaikoilla.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:14
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #7 : 1.08.2017 kello on 23:25 »
Miten Vankkurimännikön alkuasukkaat suhtautuu nykyään satunnaisiin kävijöihin?
Muutama vuosi sitten käytiin kerralla eka, ainoa ja viimeinen kerta tuolla, kun jäi käynnistä jotenkin sellainen maku ettei sinne kaivattu yönyli nukkujia - kyttäävää ja kyräilevää porukkaa tuntui olevan kaikki alkuasukkaat kausipaikoilla.

Me käytiin viime kuussa, jonakin lauantaina kun oli tikkakisat. Omasta tahdosta haluttiin hieman syrjempään asettua kun on iso koira. Meidät opastettiin sitten sivummalle muutamia vapaita paikkoja katsoen ja omasta mielestä paras oli sen ison vanhemman rakennuksen kulmille. Siinä oli vieressä jokin "alueen anniskelualue" joka ei ollut silloin käytössä. Naapurissa oli vaunu jossa anniskelu toimi kiitettävästi. Nuorempaa väkeä, yksi kaatui penkin kanssa eikä päässyt ylös, jäi sitten heiluttelemaan jalkojaan selällään penkin kanssa kun lähdin saunaan. Palasin saunasta niin helvetinmoinen meteli ko. vaunun stereoista. Tikkakisan? järkkäriä pyysin hiljentämään ko. musiikkia hieman, ei vaikutusta. Sauna oli hyvä, lähdettiin sunnuntaina eteenpäin vastoin suunnitelmia. Se siitä männiköstä ...

Edith.

Hiljaisuus tuli kyllä klo. 23 kuten pitääkin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #8 : 2.08.2017 kello on 07:32 »
Minut ainakin isäntä ohjasi hyvin ystävällisesti heti huoltorakennuksen taakse. En minä osaa moittia aluetta ja todella hiljaista oli alueella.

Mutta niinkuin monessa muussakin alueessa ne käyttäjät ratkaisevat tunnelman.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #9 : 2.08.2017 kello on 08:04 »
Minut ainakin isäntä ohjasi hyvin ystävällisesti heti huoltorakennuksen taakse. En minä osaa moittia aluetta ja todella hiljaista oli alueella.

Mutta niinkuin monessa muussakin alueessa ne käyttäjät ratkaisevat tunnelman.
Mistäs tulija voi tietää minkälaista tunnelmaa on odotettavissa siellä olevilta käyttäjiltä ?
Itse olin siellä -90 luvulla vai oliko -80 luvulla :)
Ei pahaa muistikuvaa kylläkään.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #10 : 2.08.2017 kello on 08:27 »
Niinpä. Ei kannata antaa sattumien vaikuttaa mielikuvaan alueesta. Hankala tai osaamaton isäntä tai huono vaununaapuri tuskin ovat seuraavalla kerralla harmina. Huonot sosiaalitilat tai joku muu rakenteellinen puute sen sijaan pysyvät. Liekö sitten jossakin niin, että koko kantaporukka on kielteinen vierailijoita kohtaan. Itse en ole sellaiseen törmännyt ainakaan vielä, ystävällisyyteen kyllä.

Minusta kun tuntuu, että tuollaiset sattumakokemukset ovat ajaneet joitain karavaanareita kokonaan pois SFC-alueilta. Minun mielestä turhaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #11 : 2.08.2017 kello on 11:16 »
Niinpä. Ei kannata antaa sattumien vaikuttaa mielikuvaan alueesta. Hankala tai osaamaton isäntä tai huono vaununaapuri tuskin ovat seuraavalla kerralla harmina. Huonot sosiaalitilat tai joku muu rakenteellinen puute sen sijaan pysyvät. Liekö sitten jossakin niin, että koko kantaporukka on kielteinen vierailijoita kohtaan. Itse en ole sellaiseen törmännyt ainakaan vielä, ystävällisyyteen kyllä.

Minusta kun tuntuu, että tuollaiset sattumakokemukset ovat ajaneet joitain karavaanareita kokonaan pois SFC-alueilta. Minun mielestä turhaan.
Meillä kantaporukka ottaa hyvin vastaan vierailiat,ja meitä kantapeikkoja on kolme kappaletta ;) ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:14
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #12 : 2.08.2017 kello on 11:44 »
Niinpä. Ei kannata antaa sattumien vaikuttaa mielikuvaan alueesta. Hankala tai osaamaton isäntä tai huono vaununaapuri tuskin ovat seuraavalla kerralla harmina. Huonot sosiaalitilat tai joku muu rakenteellinen puute sen sijaan pysyvät. Liekö sitten jossakin niin, että koko kantaporukka on kielteinen vierailijoita kohtaan. Itse en ole sellaiseen törmännyt ainakaan vielä, ystävällisyyteen kyllä.

Minusta kun tuntuu, että tuollaiset sattumakokemukset ovat ajaneet joitain karavaanareita kokonaan pois SFC-alueilta. Minun mielestä turhaan.

Juu, kyllä tuonne varmaankin mennään uudelleen joskus. Ko. vaunun porukka oli varmaankin jonkun vanhemman vaunulla, kävi siellä joku leiriytyjä keskustelemassa käyttäytymisestä.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla: 9.08.2019 kello on 15:06
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #13 : 3.09.2017 kello on 16:40 »
Tämä on hieno ja kiva paikka! Vastaanotto ystävällinen ja nuo yllä kysytyt kausipaikkalaisetki n mukavia ja puheliaita. Saunat on hyvät ja saunakulttuurista tykkään itse eli vettä kiukaalle ja ne pois ketkä ei sitä kestä. Yksi pieni miinus ei niin selkeistä paikoista mutta mikäs pakko niiden vankkureiden on suorassa rivissä seistäkään, meille kelepaa vaikka onkin vähän halkipoikkipinossa. Toisena epäkohtana on liivittömät isännät eli vastaanottoon ajattajille liivit päälle jotta tietää onko tämä töissä vai sekaantuuko aina asioihin joihin ei tarvitse   ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: SFC Vankkurimännikkö
« Vastaus #14 : 29.11.2020 kello on 11:10 »
Huomentapäivää täältä, yksi parhaista SFC-alueista tähän asti.