rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mikä vanha teltta kuvassa?  (Luettu 3123 kertaa)

  • Vieras
  • Mikä vanha teltta kuvassa?
    « : 30.07.2017 kello on 15:51 »



    Elikkäs onko tuo teltan merkki vai malli? Teltta on ns räystäällä varustettu malli ja jostain minulle on jäänyt muistiin että olis isabella merkiltään. Onko kenelläkään kuvaa miten räystäsmallisen putkisto kasataan?  Tuo putkisto on tosi oudon oloinen olen melkein varma että siitä puuttuu osia ::)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:41
    Vs: Mikä vanha teltta kuvassa?
    « Vastaus #1 : 30.07.2017 kello on 15:56 »
    Isabella lienee tanskalainen.

    Olispa hoksannu katsoa niitä sun putkia kun olin Kalajärvellä. Sun vaunun ja auton tunnistin, mutta ei silloin sattunut oleen ketään näkösällä, jotta olis kehdannu tulla juttusille  ;D

  • Vieras
  • Vs: Mikä vanha teltta kuvassa?
    « Vastaus #2 : 30.07.2017 kello on 16:05 »
    Isabella lienee tanskalainen.

    Olispa hoksannu katsoa niitä sun putkia kun olin Kalajärvellä. Sun vaunun ja auton tunnistin, mutta ei silloin sattunut oleen ketään näkösällä, jotta olis kehdannu tulla juttusille  ;D
    Juu siellä oli silloin varmaan jo se ekutatos muutamalla seinällä pystyssä? Tämä toinen teltta on minulla täällä Seinäjoella... Huvittaisi kasata tuo kausipaikalle ensikeväänä ja mielessä kävi sekin että kaaos toisen teltan putkilla. Mutta tosiaan tuo kun on räystäsmalli niin ei oikein toimi niin. Otan kohta putkikasasta kuvia siinä on aika oudonnäköisiä putkia minun järki ei riitä miten niistä mitään järkevää saa kasaan. Vaunun keulaan tulevan seinän toisessapäässä on noin 30 x50mm alumiini profiili minkä saa kiiloilla tai ruuvilla maahan kiinni ja on korkeussäädettävä. Tuossa profiilissa on sitten kans telttaura millä etummainen seinä tosiaan tulee kiinni

    Niin tosiaan jos valkoinen sprinter tai valkoinen bmw on vaunun vierellä niin "kotona" ollaan. Melko vähän ollaan nyt ehditty olla vaunulla kun käytännössä oltiin se 4 viikkoa reissunpäällä ja nyt taas ollaan jo elokuussa ja syyskuulla taas irrotetaan solifer kausipaikalta 3 viikoksi reissuun.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:41
    Vs: Mikä vanha teltta kuvassa?
    « Vastaus #3 : 30.07.2017 kello on 16:39 »
    Joo, kuvia kehiin  ;)
    Etenkin niistä nurkkapaloista lähikuvat, niin varmasti selviää asennot. Päätynurkissa neljä lähtöä ja keskellä viisi...