Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ulkomaan matkailusta yleisesti

<< < (2/4) > >>

smy:
Itse en tykkää yhtään noista laivayhteyksistä sen vuoksi että ne on ennakkoon varattavat ja sitten aikataulu on sidottu johonkin.  Kohtuuhintaisien laivavälien aikavälit ainakin sesonkina on jotain älyttömiä (kuten lähtö 02 ja perillä 05 tms.). Poistaa rentouden matkanteosta aikataulut.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 29.07.2017     kello on 20:48 ---Itse en tykkää yhtään noista laivayhteyksistä sen vuoksi että ne on ennakkoon varattavat ja sitten aikataulu on sidottu johonkin.  Kohtuuhintaisien laivavälien aikavälit ainakin sesonkina on jotain älyttömiä (kuten lähtö 02 ja perillä 05 tms.). Poistaa rentouden matkanteosta aikataulut.

--- Lainaus päättyy ---
Onko ne todella aina täynnä...?

Mulla nyt on niin pieni auto, että se mahtuu mihin laivan koloon vain.
Tilaan lipun yleensä vasta siinä vaiheessa kun ajan rantaan. Tosin Suomesta kuljen vain Hangosta itään ja Naantalista länteen. Pari viimeistä paluuta Kapellskäristä tulin jonoon ilman varausta. Jonossa luukulla vasta varasin ja maksoin lipun.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.07.2017     kello on 21:05 ---Onko ne todella aina täynnä...?

Mulla nyt on niin pieni auto, että se mahtuu mihin laivan koloon vain.
Tilaan lipun yleensä vasta siinä vaiheessa kun ajan rantaan. Tosin Suomesta kuljen vain Hangosta itään ja Naantalista länteen. Pari viimeistä paluuta Kapellskäristä tulin jonoon ilman varausta. Jonossa luukulla vasta varasin ja maksoin lipun.

--- Lainaus päättyy ---

Homma vaikeutuu kyllä kun korkeutta 3m ja pituuttakin yli 6m. Saatika enemmän..

Ei ole kyllä edes mieleen juolahtanut yrittää ilman varausta... :-X

K.E.V:
Eräs kaverini ostaa menolipun tilaten ja tulolipun rannassa. Mikäli ei mahdu tulee toisena päivänä. Ei niin tarkkaa, tosin Tallinnan laivoja on monta niin natsaa helpommin.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 29.07.2017     kello on 20:48 ---Itse en tykkää yhtään noista laivayhteyksistä sen vuoksi että ne on ennakkoon varattavat ja sitten aikataulu on sidottu johonkin.  Kohtuuhintaisien laivavälien aikavälit ainakin sesonkina on jotain älyttömiä (kuten lähtö 02 ja perillä 05 tms.). Poistaa rentouden matkanteosta aikataulut.

--- Lainaus päättyy ---

Vielä työelämässä ollessani hoidin laivavaraukset siten, että varasin paikan siihen viimeiseen mahdolliseen paluupäivään. Jos ja kun olin palaamassa, niin tiedustelin olisiko ja  milloin vapaita paikkoja. Yleensä tulimme aiemmin kuin oli alkuperäinen varaus.

Viime Ruåtsin matkaltamme palatessa,  olimme laivajonossa toivoen, että sopisimme edellisillan yölaivaan. Muuten olisimme sopineet, auto ja hyttikin, mutta vapaata lemmikkieläin hyttiä ei ollut. Niin piti odottaa aamuun, johon oli varaus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View