Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kaluston kunnossapidosta ja säilytyksestä keskustelua
Lerssinen:
No tuota, se sora siellä alla ei kyllä estä kosteuden nousua mitenkään vaikka se näyttääkin kuivalta. Ihan liikenteen keston vuoksi paikat sorastetaan.
Mulla on mökkiauto katoksessa aina paitsi reissussa ja jos joskus hommaan vaunun tms niin sama juttu.
Oulaa:
Onneksi täällä syrjäkylillä saa tuollaisen katoksen tehdä ilman mitään ilmoitustakaan .
Kunnossapitohan on merkittävä osa tätä harrastusta ,ainakin silloin kun kaluston ikä on toistakymmentä vuotta.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 26.07.2017 kello on 21:45 ---Onneksi täällä syrjäkylillä saa tuollaisen katoksen tehdä ilman mitään ilmoitustakaan .
--- Lainaus päättyy ---
Tuollainen katos oli alunperin tarkoitus Adrialle tehdä mutta sittemmin että pitää siinä seinätkin olla jotta saa auton "piiloon" ja eipähän sitten sadevesi piiskaa kylkiin. Piilossa tuo reilut kolme metriä korkea teltta on kyllä katseiltakin kun pihan rajalla on kaikkiaan melkein 80 kpl yli 3.5 metrin Tuija-pensaita jotka tuossa kuvassa näkyykin oikealla sivulla. 8)
Nyt se on sitten Adrian myynnin jälkeen... ruohonleikkurin suojana. ;D
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.07.2017 kello on 22:31 ---..
Nyt se on sitten Adrian myynnin jälkeen... ruohonleikkurin suojana. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mtä ookko "heittänyt kirveen kaivoon" ? :o "epäkaravaanari"
..vähän oon ollut sivistyksestä sivussa. :-[
ihaa:
Onhan siitä jo yli 1.5 kk, isä halusi vaihtaa ykkösautokseen retkiauton ja mitäpä minä enää Adrialla joten siitä luopuminen vanhuksien hyväksi oli itsellekin hyväksi, ei paina Adria enää muistoissa...nyt ollaan sitten epävaanareita. Mutta Subaru on saanut vetokoukun joten katsotaan rauhassa, ei tässä kiirettä ole mihinkään. ;D
Tässä vanhuksien suoja ja Adrian vaihdokki.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta