Tekniikkakeskustelut > Truma
Trumatic e 2800 korjaus
Jere78:
Otin sen nelitonnisenkin varaosiksi. Käy osat tai ei. Motonetistä ja apteekista hain kuvan aineet. Käykö toi kuparitiivistesilik oni noiden palotilan alumiiniosien tiivistämiseen?
mjo33400:
Jos tahna kestää lämpöä niin käy. Osta happoa ainakin 200g lisää kun joudut käyttämään aika isoa astiaa. Thumb
Jere78:
Apteekissa puhuivat, että 100g riittää 10l vettä. Mut toki ei ne näistä hommista mitään tajua. Täytyy varmaan hakea lisää.
Otin suurimman lämmönkeston omaavan silikonin. Eli 350c astetta paketin mukaan kestää. En tiedä sit kuinka suureksi lämpö nousee pannussa?!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Jere78 - 26.07.2017 kello on 20:01 ---Apteekissa puhuivat, että 100g riittää 10l vettä. Mut toki ei ne näistä hommista mitään tajua. Täytyy varmaan hakea lisää.
Otin suurimman lämmönkeston omaavan silikonin. Eli 350c astetta paketin mukaan kestää. En tiedä sit kuinka suureksi lämpö nousee pannussa?!
--- Lainaus päättyy ---
Ei ainakaan noin suureksi. Varmasti kestää. Minä olen laittanut muoviämpärilliseen 300g. Mitäköhän suhdetta Knaus-90 on käyttänyt?
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 26.07.2017 kello on 20:04 ---Ei ainakaan noin suureksi. Varmasti kestää. Minä olen laittanut muoviämpärilliseen 300g. Mitäköhän suhdetta Knaus-90 on käyttänyt?
--- Lainaus päättyy ---
Laitoin 4 100g pussia viime satsiin. Noin 10l astia.😎
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta