Tekniikkakeskustelut > Projektit
Clouliner projekti
Juge:
Mulle olisi siis vessa ja suihku tulossa samaan tilaan joka vesieristetään ja pinnoitetaan niin että sen voi vaikka suihkulla pestä koko tilan. Eli yläosan jättämä rinkula tai mahdolliset roiskeet irroittaessa eivät ole ongelma kun ne voi huuhdella pois. Ja tosiaan WC-istuinta ei välttämättä saa ulkoseinän viereen jolloin kasettivessa ei ole mahdollinen.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Juge - 22.07.2017 kello on 17:40 ---Ja tosiaan WC-istuinta ei välttämättä saa ulkoseinän viereen jolloin kasettivessa ei ole mahdollinen.
--- Lainaus päättyy ---
Mun mielipide, kannattaa suunnitella uudelleen niin että saa sen kasettivessan seinänviereen - tai sitten alkuperäisen mukainen vesivessa, mutta sille on harvemmassa paikassa tyhjennysmahdollisu us.
Portapotti on 80-lukua ja syystä on kehitelty muita mahdollisuuksia.
Alan:
Se on myös tilavuuskysymys. Portapotti lie pienempi?
Mua häiritsee nykyisenkin kasetin pienuus,
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.07.2017 kello on 20:37 ---Se on myös tilavuuskysymys. Portapotti lie pienempi?
Mua häiritsee nykyisenkin kasetin pienuus,
--- Lainaus päättyy ---
Telttakärrin potta on vintissä, Thetford huuhtelusäiliö 8 l ja alasäiliö 32 l. Ostettu paikallisesta rautakauppa Brico; sta joskus
15 v sitten 60 €.
Alan:
Mulla on sitten huomattavasti pienempi veneessä. En ole laskenut kokoa, yhden yön riittää.
Mutta ei ikinä noin hienoon aihioon muuta kuin kunnon kasettiwc.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta