Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Neljäs kerta Eurooppaan
"Masi":
No sehän on sitten selvä, ei kun etelä Italiasta laivaan😉
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 2.09.2017 kello on 11:53 ---No sehän on sitten selvä, ei kun etelä Italiasta laivaan😉
--- Lainaus päättyy ---
Se on sitten seuraavassa elämässä.
Nyt pysytään Euroopassa ja harjoitellaan tällaista matkailua .
Ja pointtina on viihtyä Alpeilla ja ehkä jossain Genovan tai Riminin paikkeilla rantalomalla .
Säät vaikuttaa näihin valintoihin .
Poijat on Moto.org puolella vieneet pakettiautoillaan pyöriä Alpeille ja pyörineet siellä aikansa ja toiset tykkää ,toiset ei .
Toiset on kyllästyny Euroopanläpiajoon pyörällä ja toiset autolla .
Toiset matkaa lentsikalla ja vuokraa pyörän sieltä .
Tästä tulee nyt yksi muoto jossa hätäsesti voi torkahtaa autossakin mutta varmaan paljon nukun teltassa .
Eikä pois ole suljettu että jossain hotellissa tai vast oleilen myös.
Oulaa:
Apuva !
Kaikki on pakattu .
Ei ole ko aamupalavärkit kämpässä jälellä.
Mahoton homma taas valita vaatteet ja muut romppeet matkaan ettei puolia taas toisi koskemattomana kotia takasin.
Ensviikolla ihan kohtuulliset ajokelit ennustettuna :)
"Masi":
Sitten kun laiskuus tulee eikä itse viitsi ajella etelään, niin nämä vie pyörän sinne, varastoi sen ja tuovat poiskin jos enää haluaa tuoda.
http://www.rokkikone.fi/kuljetukset.html
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 3.09.2017 kello on 19:36 ---Sitten kun laiskuus tulee eikä itse viitsi ajella etelään, niin nämä vie pyörän sinne, varastoi sen ja tuovat poiskin jos enää haluaa tuoda.
http://www.rokkikone.fi/kuljetukset.html
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä vielä on intoa kuljetella itse .
Se on samalla mukava itsekkin olla reissussa kun fiilis on nyt jo katossa ja puhumattakaan kun on menny kunnan rajan ,nykyisin maakuntarajan toiselle puolelle yli viisi kilometriä niin maalaispoika on ko ulukomailla 8)
Nythän se toteutuu vielä lustimmin ko kolomen maissa onkin jo ulukomailla ,Tallinnassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta