Matkailukeskustelut > Maainfoa ja leiriytymistietoa

Leirialuesovellusten käyttö

(1/2) > >>

Oulaa:
Sori heti alkuun jos aihetta on jo käsitelty muualla ,en vain nyt hakemallakaan löytänyt.
Playkaupasta latasin Campercontact sovelluksen kännykkään .
Eihän se anna edes kokeillakkaan sitä ellen osta täyttä versiota !!
Toimiiko se joustavasti kännykässä ?
Pystyykö silläkin hakemaan alueet ja etenkin stellplatsit kätevästi niinkuin tietsikallakin .
Toimiiko schow on map ja siittä sitten nawigointi Googlella perille .
Jos se pelaisi hyvin voisi nyky rouminkihinnoilla suorittaa loppulähestymisen kätevästi siitä vain .
Ei tarvitsisi naputella osoitetta tai koordinaatteja minun hankalaan GarminZumoon.

Alan:
Hanki Here, voittaa Google mapsin.

Bavaria tuntee campercontactin. Muitakin on. Searchforsites on hyvä. Ja alueiden etsimiseen ACSI. Hanki liittymä, jolla voit käyttää nettiä ulkomailla ilman lisämaksua, niin ei rajoitu offlinesovelluksiin .

Mulla on vielä park4night. Juttua näistä on mun Englannin reissuketjussa. https://karavaanari.org/index.php/topic,18091.msg365353.html#msg365353

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.07.2017     kello on 10:30 ---Hanki Here, voittaa Google mapsin.

Bavaria tuntee campercontactin. Muitakin on. Searchforsites on hyvä. Ja alueiden etsimiseen ACSI. Hanki liittymä, jolla voit käyttää nettiä ulkomailla ilman lisämaksua, niin ei rajoitu offlinesovelluksiin .

Mulla on vielä park4night. Juttua näistä on mun Englannin reissuketjussa. https://karavaanari.org/index.php/topic,18091.msg365353.html#msg365353

--- Lainaus päättyy ---
Olen nyt tottunut läppärillä sitä käyttämään ja minun tarpeisiin se on riittänyt kovastikkin.
Googlella navikoin nykyisin eniten kun sille saa sanoa minne haluaa mennä ja hyvin sekin on perille vienyt.

Alan:
Olisiko nyt, ettet paremmasta tiedä? Kannattaa kokeilla.

Stara:
En lähtisi tältä istumalta tuomitsemaan mitään karttaohjelmaa ja nostamaan toista yli kaiken!

Meistä jokaisella on omat tarpeemme, käyttötapamme jne. Myös Googlen karttaohjelmassa on paljon hyviä asioita.

Itsellä useampi ohjelma, niin tabletissa, kuin kännykässäkin. On on-linessa toimivaa, off-linessa toimivaa jne. Ehkä helpoin on google, sen kun avaa ja sanoo, mitä on etsimässä, niin homma lähtee rullaamaan.

Eikä unohdeta vielä paperikarttaakaan, se on paras, kun haluaa hahmottaa laajoja alueita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View