rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Leirialuesovellusten käyttö  (Luettu 2592 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Leirialuesovellusten käyttö
« : 21.07.2017 kello on 10:03 »
Sori heti alkuun jos aihetta on jo käsitelty muualla ,en vain nyt hakemallakaan löytänyt.
Playkaupasta latasin Campercontact sovelluksen kännykkään .
Eihän se anna edes kokeillakkaan sitä ellen osta täyttä versiota !!
Toimiiko se joustavasti kännykässä ?
Pystyykö silläkin hakemaan alueet ja etenkin stellplatsit kätevästi niinkuin tietsikallakin .
Toimiiko schow on map ja siittä sitten nawigointi Googlella perille .
Jos se pelaisi hyvin voisi nyky rouminkihinnoilla suorittaa loppulähestymisen kätevästi siitä vain .
Ei tarvitsisi naputella osoitetta tai koordinaatteja minun hankalaan GarminZumoon.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:28
  • Kulkija
Vs: Leirialuesovellusten käyttö
« Vastaus #1 : 21.07.2017 kello on 10:30 »
Hanki Here, voittaa Google mapsin.

Bavaria tuntee campercontactin. Muitakin on. Searchforsites on hyvä. Ja alueiden etsimiseen ACSI. Hanki liittymä, jolla voit käyttää nettiä ulkomailla ilman lisämaksua, niin ei rajoitu offlinesovelluksiin .

Mulla on vielä park4night. Juttua näistä on mun Englannin reissuketjussa. https://karavaanari.org/index.php/topic,18091.msg365353.html#msg365353

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Leirialuesovellusten käyttö
« Vastaus #2 : 21.07.2017 kello on 11:21 »
Hanki Here, voittaa Google mapsin.

Bavaria tuntee campercontactin. Muitakin on. Searchforsites on hyvä. Ja alueiden etsimiseen ACSI. Hanki liittymä, jolla voit käyttää nettiä ulkomailla ilman lisämaksua, niin ei rajoitu offlinesovelluksiin .

Mulla on vielä park4night. Juttua näistä on mun Englannin reissuketjussa. https://karavaanari.org/index.php/topic,18091.msg365353.html#msg365353
Olen nyt tottunut läppärillä sitä käyttämään ja minun tarpeisiin se on riittänyt kovastikkin.
Googlella navikoin nykyisin eniten kun sille saa sanoa minne haluaa mennä ja hyvin sekin on perille vienyt.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:28
  • Kulkija
Vs: Leirialuesovellusten käyttö
« Vastaus #3 : 21.07.2017 kello on 11:24 »
Olisiko nyt, ettet paremmasta tiedä? Kannattaa kokeilla.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:35
Vs: Leirialuesovellusten käyttö
« Vastaus #4 : 21.07.2017 kello on 14:03 »
En lähtisi tältä istumalta tuomitsemaan mitään karttaohjelmaa ja nostamaan toista yli kaiken!

Meistä jokaisella on omat tarpeemme, käyttötapamme jne. Myös Googlen karttaohjelmassa on paljon hyviä asioita.

Itsellä useampi ohjelma, niin tabletissa, kuin kännykässäkin. On on-linessa toimivaa, off-linessa toimivaa jne. Ehkä helpoin on google, sen kun avaa ja sanoo, mitä on etsimässä, niin homma lähtee rullaamaan.

Eikä unohdeta vielä paperikarttaakaan, se on paras, kun haluaa hahmottaa laajoja alueita.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2017 kello on 14:17 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:06
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Leirialuesovellusten käyttö
« Vastaus #5 : 21.07.2017 kello on 14:07 »
Google on kirinyt ihan hirveästi mm. Heren etumatkaa kiinni ja tänä päivänä mennäänkin jo mielestäni aikalailla tasoissa, omat hyvät ominaisuutensa sitä kun on noissa molemmissa. Hereä tulle käytettyä ulkomailla se kun ei vaadi nettiyhteyttä, mutta taas vastaavasti juuri se on sen heikkous kun ne kartat kuitenkin on ajanhetken X otoksia vallitsevasta tiestöstä, Googlen OnLine ne päivittyy huomattavasti nopeammin. Eihän tuolla nyt kovin usein ole merkitystä, mutta onpahan tuota jo monia kertoja itsekin kohdattu tinateita kun tiet menee ihan muualla mitä navarin OffLine kartta sanoo, vaan Googlepa tuon uuden jo tietääkin Thumb

Vaan se mikä tuossa Heressä nyppii on maksullisuus. Siis kännykässä se on juu ilmainen, mutta kun tuon QQ:n navari myös on Heren tekosia, niin sepäs karttapäivitys maksaakin jo laadukkaan irtonavarin verran ja siihen irtolaitteeseenkin saat ne päivitykset myös ilmaiseksi for ever. Mitä järkeä tuossa sulautettujen karttapäivitysten rahastuksessa on??? >:(

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Leirialuesovellusten käyttö
« Vastaus #6 : 21.07.2017 kello on 16:44 »
Eihän se paras ole mitä itse on käyttänyt mutta kun johonkin tottuu niin helpompaa se on kuin taas uuden opetteleminen.
DNA kun sanoo että kohtuukäyttö ei tuo kuukausipakettiin lisämaksua .
Nyt vain pitää kysyä sieltä että otanko 4G kotimokkulan autoon vai puhelinliittymälläk ö kun se on vain 3G.

Se campercontact kun suoraa näyttää mapsilla sen paikan ja siitä vain saisi taas painaa nappulaa että navigoi niin olisi niin yksinkertaista ,ei tarvitsisi kun yhden vehkeen.

Kyllä mulla on Garmin Zumo isoon suunnistukseen kun siinä on niin helkutin hyvät kaistaoheukset mutta noita ulukomaan osoitteita ja vastaavia on siihen niin helkutin työläs naputella siihen.

Täytyy herätellä Bavariaa kunhan kerkiää kun ei tässä vielä kiirutta ole tän asian kanssa ,syyskuulla vasta tarvitseisi noita juttuja.

*****
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Leirialuesovellusten käyttö
« Vastaus #7 : 21.07.2017 kello on 17:33 »
Jos voit kuukkelia käyttää online. Käytä Hereä myös. Hieman laajemmin liikkuneena voinen kertoa ettei nk uusia teitä tule vastaan. Nuo Heren kartathan voi sitäpaitsi päivittää reissussakin. Itse Kreikassa päivitin kaikkiin laitteisiin. Tai se teki sen ittestään. ::)
Sitten noihin otsikon appseihin. Tuo acsi toimii saumattomasti Windows karttojen kanssa, valitsee appsista kohteen, näpäyttää navigoi, avaa Windows kartat ja opastaa perille.