rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkailuauto ja Vespa  (Luettu 2155 kertaa)

*****
  • Päivämatkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2018 kello on 15:59
Matkailuauto ja Vespa
« : 6.08.2018 kello on 14:40 »
Hei vain kaikille! Tässä kartoitan vähän mahdollista tulevaisuuden hankintaa ja elämäntapaa. Eli jos hommaisi hyvän kokoisen matkailuauton jossa viihtyisi useamman kuukauden talvikautena etelässä. Tietysti ajatuksena on vuokrata ensin joku koemielessä, mutta ajattelin kysyä vähän ensi alkuun konkareiden mielipidettä. Ensinnäkin jos haluaa mukavuutta pidempään oleskeluun niin onko painavampi C-kortillinen auto parempi jos ottaa huomioon että pitää saada kohtuu helposti auto tarvittaessa myytyäkin. Mitenkä saisiko Vespan kulkemaan mukana siten etteivät ajo-ominaisuudet huonone paljoa. Vespa painaa 160-170 kg. Peräkärryssä tietty kulkee, mutta...

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.06.2020 kello on 22:48
Vs: Matkailuauto ja Vespa
« Vastaus #1 : 30.08.2018 kello on 10:20 »
kyllä on painava Vespa ! Mulla 125 kuutioinen skoba ja sen paino on 110 kg.
Jos kuljetin on autoon kiinnitetty, niin huomioi telineen paino plus moottorivehkeen paino peränylityksessä, sillä vaikuttaa etuvetoisen ajo-ominaisuuksiin etupäätä keventäen. Oon itse hommaamassa koukkuun ja palkkeihin kiinnitettävää, ja purettavaa telinettä. Skoba on alle auton leveyden, siispä haaveena poikittainen teline.
Edit: B-kortillisessahan painorajat tulee aika äkkiä vastaan. C1-kortillinen helpompi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Matkailuauto ja Vespa
« Vastaus #2 : 30.08.2018 kello on 10:30 »
Hei vain kaikille! Tässä kartoitan vähän mahdollista tulevaisuuden hankintaa ja elämäntapaa. Eli jos hommaisi hyvän kokoisen matkailuauton jossa viihtyisi useamman kuukauden talvikautena etelässä. Tietysti ajatuksena on vuokrata ensin joku koemielessä, mutta ajattelin kysyä vähän ensi alkuun konkareiden mielipidettä. Ensinnäkin jos haluaa mukavuutta pidempään oleskeluun niin onko painavampi C-kortillinen auto parempi jos ottaa huomioon että pitää saada kohtuu helposti auto tarvittaessa myytyäkin. Mitenkä saisiko Vespan kulkemaan mukana siten etteivät ajo-ominaisuudet huonone paljoa. Vespa painaa 160-170 kg. Peräkärryssä tietty kulkee, mutta...

Hommaa C-kortillinen auto ja aja Vespa takatalliin pois kurasta ja pölystä.
Useimmassa keskustelussa kun ihmiset kertoo matkailuautostaan ja sen käytöstä, suurin valitus on kun tilaa ja kantavutta on niukasti.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:39
Vs: Matkailuauto ja Vespa
« Vastaus #3 : 30.08.2018 kello on 11:12 »
Kyllä mun takatalliin menee vespa...on siellä ollut about 4puolikas motarikin...muistaa kseni 300kg luokkaa saa lastata takatalliin...