rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.  (Luettu 676606 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 2.08.2023 kello on 10:39
  • Porvoo
Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
« Vastaus #75 : 12.08.2011 kello on 22:58 »
Pukkas ihan kotiviikonlopun kaupungissa kerrostalossa. Maaliskuun jälkeen ei tällaista ole sattunutkaan.
Huomiseen sattui tapaamisia ja kohtaamisia, joita ei voi väistää eikä ohittaa.

Tämä ilta menikin sitten kotona saunoessa ja parvekkeella vilvoitellen. Oikeen hämmästytti kotosaunan erinomainen taso ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
« Vastaus #76 : 12.08.2011 kello on 23:15 »
Pukkas ihan kotiviikonlopun kaupungissa kerrostalossa. Maaliskuun jälkeen ei tällaista ole sattunutkaan.
Huomiseen sattui tapaamisia ja kohtaamisia, joita ei voi väistää eikä ohittaa.

Tämä ilta menikin sitten kotona saunoessa ja parvekkeella vilvoitellen. Oikeen hämmästytti kotosaunan erinomainen taso ;)

silloin , kun asuttiin tuol Turkuses .. oli meitil  jostain syystä kaupunki jussi :o tämän ukkokullan kans ::) .. oli sekin  elämys sinänsä.. ??? olla Jussi-aatto kaupungis .. eipä ollut siellä ...ristinsieluakaan  .. ::)  käpyteltiin melkein itseksein siellä keskustassakin  ..ihmetellen  sitä " kuolluta kaupunkia "...kokemus sinänsä  , joskus-80 luvulla .. oli  , kuin koko Åbulandia  ois muuttanut maalle tai jonkkus ?.. :)

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:14.10.2019 kello on 22:07
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
« Vastaus #77 : 13.08.2011 kello on 00:06 »
Viikonloppu kotona, piiiitkästä aikaa. Kyllä tuolla muailmolla on vaan hyviä saunoja mutta kyllä se oma sauna on paras  :D :D

  • Vieras
  • Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #78 : 13.08.2011 kello on 00:41 »
    silloin , kun asuttiin tuol Turkuses .. oli meitil  jostain syystä kaupunki jussi :o tämän ukkokullan kans ::) .. oli sekin  elämys sinänsä.. ??? olla Jussi-aatto kaupungis .. eipä ollut siellä ...ristinsieluakaan  .. ::)  käpyteltiin melkein itseksein siellä keskustassakin  ..ihmetellen  sitä " kuolluta kaupunkia "...kokemus sinänsä  , joskus-80 luvulla .. oli  , kuin koko Åbulandia  ois muuttanut maalle tai jonkkus ?.. :)
    Olen sen lupauksen tehny että ikuna en jussia vietä kaupungissa. ;D
    Olin sitten naimisissa tahi en mutta näin se vaan menee..
    Olen 42 ja tähän asti olen lupauksen pitäny.. :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #79 : 13.08.2011 kello on 07:56 »
    Olen sen lupauksen tehny että ikuna en jussia vietä kaupungissa. ;D
    Olin sitten naimisissa tahi en mutta näin se vaan menee..
    Olen 42 ja tähän asti olen lupauksen pitäny.. :)

    Ei Jussia, eikä Joulua. No helekutti, muutama Joulu on "kärsitty" kaupungissa.  :'(

  • Vieras
  • Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #80 : 13.08.2011 kello on 08:16 »
    Itse en taas edes muista milloin on Joulu on vietetty muualla kuin kotona, en tiedä millaista se on rivi- tai kerrostalossa mutta nautinto on nauttia Joulusta kotona perheen kesken.

    Ilmankos ne kaupungit tyhjenee juhlapyhinä, harvassa kaupungissa saa asua keskustassa omakotitalossa.

    Sen takia sitä varmaan ollaan kotona usein kun täällä on niin mukavaa, samat asiat kun leirintäalueilla, hiekkaranta vajaan parin sadan metrin päässä ja niin päin pois..... ;D

    -------

    Mutta kukin tavallaan, vaimo aikoinaan asui Vantaalla, juuri kehä kolmosen sisäpuolella, kerrostalossa, kyllä se maalaispojasta tuntui siellä olo hiukan oudolta...tuntui että aina oli joku mollottamassa ikkunasta mitä oltiin tekemässä. ;)
    « Viimeksi muokattu: 13.08.2011 kello on 08:22 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #81 : 13.08.2011 kello on 08:21 »
    Ei Jussia, eikä Joulua. No helekutti, muutama Joulu on "kärsitty" kaupungissa.  :'(

    mä kyl pidin joulut kaupungis .. kun kert siellä asuttiin ja lapsetkin tulivat tahoiltaan niitä meille viettämään , mut täällä maalla se joulukin tuo kyllä oman rauhansa .. varsinkin , kun nuo lapsetkin ovat tahoillaan... ja kaksin sitä vietetään .. antaa se hiljentymiselle ihan uudet puitteet ..vaikka myönnän isonperheen kasvattina , et välillä kaipaankin sitä jouluhälinää...vars inkin noitte pienempien riemua , jota nyt ollaan saatu kokea myöskin sieltäkin saralta , kun oikein ikävöin hälinä joulua niin lasten luokse vaan ollaan aina tervetulleet tai he meillä  ja rauhasta ei tietoakaan ... :)

    ps. jatkan tuon maalla ja kaupungis asumiseen .. et mä taas koko ikäni asunut kaupungissa ja vieläpä erikaupungeissa enkä missään laitamilla , jotta tää täällä maalla-asuminen taas on jo nyt tuttua ja vierasta  .. yksin olessa hiukkan pelottavankin hiljasta .. joskus suhaa finnair ohi yläilmoista .. mut muuten kuuntelen tuulenhuminaa ...ja sit se syksy ja talvi .. kun on pimeää.... iik.. hiukset pystys .. jaa , et miksi ... no ku tuolla mettäs on MÖRKÖI  :D
    « Viimeksi muokattu: 13.08.2011 kello on 08:32 »

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:19
    • seniori
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #82 : 13.08.2011 kello on 09:57 »
    Me kävimme viikolla Kyöpelinvuorella. Luit oikein. Kyöpelinvuorella. Siellä oli käymässä myös örisevä karhu, joka kuitenkin väisti meitä kun lauloimme reippaasti; Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt. ...

    Nyt lauantaina tansseihin Martti Metsäkedon tahtiin.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 2.08.2023 kello on 10:39
    • Porvoo
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #83 : 13.08.2011 kello on 11:02 »
    Itse en taas edes muista milloin on Joulu on vietetty muualla kuin kotona, en tiedä millaista se on rivi- tai kerrostalossa mutta nautinto on nauttia Joulusta kotona perheen kesken.

    Joulu kotona on ihan samanlainen kerros-, rivi- tai omakotitalossa. Ihmiset, tunnelma ja kotihan tekee kotijoulun.
    Me ollaan kaupungista kotoisin, täällä on lapset, sukulaiset, ystävät ja ne hautausmaat jossa ne edesmenneetkin on. Ei täältä kotiseudulta osata mihinkään jouluksi lähteä.
    Tunnelmaa lisää kaupungin hiljaisuus ja "vähäväkisyys". Joka joulu ollaan oltu tyytyväisiä, kun ei tärvi lähteä ruuhkiin ajelemaan.

    Juhannuksia olen muutaman viettänyt Helsingissä. Silloin kun lapset oli pieniä ja isäntä vuorotyön takia töissä. Kieltämättä aika tylsää. Mihis sitä oisin yksin lapslauman kanssa lähtenyt, kun ei ole mökkejä eikä mummoloita maakunnissa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #84 : 13.08.2011 kello on 11:25 »
    Meikäläinen tykkää viettää Joulua joulukorttimaisemas sa. Harvemmassa joulukortissa esiintyy lumeton kaupunkimaisema.  ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #85 : 13.08.2011 kello on 11:31 »
    Joulu aatto mennyt työn merkeissä :D 17v joulupukkina ;D

  • Vieras
  • Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #86 : 13.08.2011 kello on 13:30 »
    Oltiin elämänkumppanin kanssa to-pe täyshoidossa kun tuli 50:n mitta täyteen. nyt lähdetään nuorison kanssa Venetsialaisiin a-autolla ja ollaan yötä Varjakassa... ::) :)

  • Vieras
  • Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #87 : 13.08.2011 kello on 13:40 »
    Oltiin elämänkumppanin kanssa to-pe täyshoidossa kun tuli 50:n mitta täyteen. nyt lähdetään nuorison kanssa Venetsialaisiin a-autolla ja ollaan yötä Varjakassa... ::) :)

    Kyllähän sitä nykyään saa nuorempanakin täysihoitoon
    mennä. ;)

    Mutta me ollaan täällä kanta-hämeen vesakossa.
    Aamulla käytiin kameran kanssa mettässä, mutta
    ei kulunu filmiä kun ei ainuttakaan Herkkutattia.

    Mutta, Paljon Onnea merkkipäivän johdosta.

    t. Vesakko

  • Vieras
  • Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #88 : 13.08.2011 kello on 13:48 »
     :D :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #89 : 13.08.2011 kello on 15:54 »
    Oltiin elämänkumppanin kanssa to-pe täyshoidossa kun tuli 50:n mitta täyteen. nyt lähdetään nuorison kanssa Venetsialaisiin a-autolla ja ollaan yötä Varjakassa... ::) :)

    Joko ne nyt on ne Venetsialaiset, ei meikäläinen ennätä.  :)