Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Yrjö:
Kotkan ja Haminan sedulla.
vette80:
SFC - Sääksi.
Äsken tänne tulin.
armas ujomieli:
Traven nurkilla tässä nyt pyöritty mutta josko huomenna kohti Koblenzia.
Arska:
Tilkunpelto, . Eilen tultiin. Maanantaina pienten kanssa Laamalansaareen. Sittenhän on jo puolet lasten lapsista käytetty reissussa
armas ujomieli:
Hyvähyvä💪 Kerran myökiin ehditty Laamalaan, kerropa sitten minkäsmoinen tie tällä hetkellä; Nimismiestä🤔 Paikkahan kyllä hieno rauhan tyyssija Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta