Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (1801/1801)

Yrjö:
   Kotkan ja Haminan sedulla.

vette80:
SFC - Sääksi.

Äsken tänne tulin.

armas ujomieli:
Traven nurkilla tässä nyt pyöritty mutta josko huomenna kohti Koblenzia.

Arska:
Tilkunpelto, . Eilen tultiin. Maanantaina pienten kanssa Laamalansaareen. Sittenhän on jo puolet lasten lapsista käytetty reissussa

armas ujomieli:
Hyvähyvä💪 Kerran myökiin ehditty Laamalaan, kerropa sitten minkäsmoinen tie tällä hetkellä; Nimismiestä🤔 Paikkahan kyllä hieno rauhan tyyssija Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View