Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (1731/1794) > >>

Masa matkailija:
No näyttäs osuvan Sotkamoon, jos yöksi naapurivaaraan satamaan. Näkyy olevan kovat kemut lavalla, tankokuninkaalliset .

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Masa matkailija - 30.09.2023     kello on 16:43 ---No näyttäs osuvan Sotkamoon, jos yöksi naapurivaaraan satamaan. Näkyy olevan kovat kemut lavalla, tankokuninkaalliset .

--- Lainaus päättyy ---

Onko yöpymiskieltokyltit poistuneet sataman alueelta ? Olivat vielä viime talvena . . .

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 30.09.2023     kello on 18:05 ---Onko yöpymiskieltokyltit poistuneet sataman alueelta ? Olivat vielä viime talvena . . .

--- Lainaus päättyy ---
Aamulla katoin yksi oli piilossa puuvajan vieressä. Eipä huomannut illalla. Vettä satoi ja oli pimeää.
Mutta kyllä oli hyvä ranta aamu uintiin.

armas ujomieli:
Inkalan kartano.

Hauho:
Lensin Malagaan tänään aamulla ja lämpimään kun lupaavat 10 asteen lämpöyilaa kotosuomeen   Mietin kauanko eläkeläinen viihtyy ja kauanko kannattaa täällä olla   Lounastrimme ruhtinaallisesti vaimon kanssa lasku oli jotain 33  euroa,  juomina pari kolaa ja yksi lonkero.
Annokset niin suuria että kumpikaan ei jaksanut tyhjentää lautastaan, mutta salaatit tuli syötyä kaikki.  Hyvä!
Huomenna siirrytään kiinalaisiin ravintoloihin ja syödään kevyempi menu lounaaksi 7euroa + juiomat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View