Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 30.06.2012 kello on 16:54 ---"ajeltiin eilen tänne Vaalan Säräisniemeen,Ruununhelmeen D-treffeille"
Tarkoitat varmaan Dethleffs-clubin terffejä. Tuoreena Dethleffs autoilijana kiinnostaa, onko noissa tapahtumissa jotakin todellista asiatarjontaa vai onko ne vaan kokoontumisia normaalin hauskanpidon merkeissä? Ei tullut koskaan Kabe-clubiin liityttyä kun hiukka huono treffikävijä oon. Yli 20 vuoden aikana tasan 0 käyntiä.
--- Lainaus päättyy ---
Olin viime syksynä Lahden messuilla Dethleffs-porukassa ja ainakin silloin se oli pelkkää yhteistä hauskanpitoa. Nyt en voi enää osallistua, kun klubitarrakin jäi edelliseen autoon seuraavan käytettäväksi.
Turhan Höpöttäjä:
"Rauhallisen" yön (kolme poliisiautollista nykynuoria olivat yöllä vieneet putkan suojaan) jälkeen menimme Juhani Ahon museoon, siitä yrtin vientiin Iisalmen hautausmaalle mummon haudalle, torille Maakuntajuhliin, Pielaveden Muikkuvestivaaleihi n, Kotiseutumuseoon, Piispa Leon rakentaman (rakennuttaman) tsasounan kuvaukseen. Illaksi Venetmäen kyläjuhliin ja teatteriin, yövymme kylätalon pihassa. :D :D
Turhan Höpöttäjä:
Pielaveden seudulta ajeltiin Nilsiän Tahkovuorelle, nopeasti juppirinteiden ja mökkikylän ohi laivalaiturille. Josta laivalla Aholansaareen, siellä runsas seisovapöytä, muutama valokuva ja takaisin laivalla. Käynti vielä Nilsiän markkinoilla. Nyt jo kotona. :D
HuruUkkeli:
Virojoelta kaakkoon rajavartiaseman lähellä parkissa tipujen seurassa
Minkän merkkisiä lienee ?
retkeilijä:
Lienevät pensaskerttu ja punavarpunen. Miten itse tunnistit punavarpusen? Äänestäkö?
Vaimo bongasi viirusirkkalinnun tuosta reviiriltään. Eliksen. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta