Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Yrjö:
Ei ole liikuttu, kohta olen "kausipalkkalainen", jotka täälläkin ovat pieni ongelma.. Siis Haukan hiedalla.
Eihän paikkoja ole pakko jakaa, on mullakin muutama joita en jaa. "Muutaman" olen jakanut.
Nåillä palstoillahan on ideana että tietoa jaetaan, eikä pelkästään arvostella toisten jakamaa tietoa.
armas ujomieli:
Seuraava retkikohde keksitty Ölmos 8) Vkl kuulemma ollut 13 retkikuntaa..
Masa matkailija:
Kohteliaisuus ja siisteys on katoavaa kansanperinnettä.
Oltiin puoliskon kanssa Konginkankaalla ja Pihlajavedellä. Molemmat siistejä yhteisöjen ylläpitämiä uimarantoja, toivottavasti pysyykin.
Konginkankaalla ei kukaan olisi päässyt häiritsemään, menin puiden välistä josta juuri ja juuri mahtui puolipitkä neliveto.
Olikin siellä sitten oma terassi auton vieressä ja ranta parin metrin päässä. Olipa mehevä aamu-uinti. N 10 astetta.
Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 30.05.2021 kello on 12:54 --- Ei ole liikuttu, kohta olen "kausipalkkalainen", jotka täälläkin ovat pieni ongelma.. Siis Haukan hiedalla.
Eihän paikkoja ole pakko jakaa, on mullakin muutama joita en jaa. "Muutaman" olen jakanut.
Nåillä palstoillahan on ideana että tietoa jaetaan, eikä pelkästään arvostella toisten jakamaa tietoa.
--- Lainaus päättyy ---
Vieläkö siellä on kausipaikkalaisen vaunu?
Tarpeeksi kun renkaita tyhjenee, alkaa kalusto kadota.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 30.05.2021 kello on 16:23 ---Vieläkö siellä on kausipaikkalaisen vaunu?
--- Lainaus päättyy ---
Vaunu ja auto+ minä, ei muita. Naapuri eläkekeläisilläkin oli kiireitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta