Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (153/1798) > >>

Turhan Höpöttäjä:
           Taas on pari viikoa vierähtänyt, ilman Fiiliskukan kyytiä. Veljet kirjoittelee hienoja juttuja ulkomaan reissuista. Jos minä tekisin vastapainoksi kotiseutu viikonlopun. On Pielaveillä Muikkufestivaalit, Venetmäen kesäjuhla, Iisalmessa Ylä-Savon maakuntapäivät ja Iisalmen leirintäalueella www.rockinbytherive r.info. Nilsiän Aholansaaressakaan ei ole tullut käytyä pariin kymmeneen vuoteen. Näillä eväillä mennään, sitten viikko taas mökkipuuhastelua.   Thumb Thumb :D ;D
         Se on outo tuo Suomalainen, ettei se jaksa kesää kuin heinäkuun, kaikki tapahtumat ängätään lyhyelle ajalle, loput ajat rasvataan köyttä, tai   ...lukekaa lehdestä.   :( :(::)

vippe:
Mies starttaa juurikin kohti Himosta ja vestareita..mä oon röis viel tänää ja hu ja sitten onki rakkaan kälyksen zynttärit lavvantaina, joten turkuses liikutaan ..  ;D VAsta viikonpäästä taasen vaanaileen..

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 28.06.2012     kello on 08:55 ---Mies starttaa juurikin kohti Himosta ja vestareita..mä oon röis viel tänää ja hu ja sitten onki rakkaan kälyksen zynttärit lavvantaina, joten turkuses liikutaan ..  ;D VAsta viikonpäästä taasen vaanaileen..

--- Lainaus päättyy ---

samat kuviot
mutta toivon ,että seurava viikonloppu
oltais jo kekellä suomea jossainpäin
ja jos ei muualla niin ainakin
aah niin ihanas TUURIS
ja siellä Onnelas jos tilaa vaan ois 
nyt kun ois tiedossa kissoillekin hoitaja
niin voitais ottaa hätäseen jokin pieni retki jonnekkin päin suomea
kun aikaa ois likimain viikko
huoh kiiretta se viikko tietää :)

ose:
Lohenpyrstössä Raahessa isäntänä/järjestyksenvalvojana Perinnetreffeillä.

nurmi:
Maisansalo  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View