Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (16/1793) > >>

Onneva:
Pukkas ihan kotiviikonlopun kaupungissa kerrostalossa. Maaliskuun jälkeen ei tällaista ole sattunutkaan.
Huomiseen sattui tapaamisia ja kohtaamisia, joita ei voi väistää eikä ohittaa.

Tämä ilta menikin sitten kotona saunoessa ja parvekkeella vilvoitellen. Oikeen hämmästytti kotosaunan erinomainen taso ;)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 12.08.2011     kello on 22:58 ---Pukkas ihan kotiviikonlopun kaupungissa kerrostalossa. Maaliskuun jälkeen ei tällaista ole sattunutkaan.
Huomiseen sattui tapaamisia ja kohtaamisia, joita ei voi väistää eikä ohittaa.

Tämä ilta menikin sitten kotona saunoessa ja parvekkeella vilvoitellen. Oikeen hämmästytti kotosaunan erinomainen taso ;)

--- Lainaus päättyy ---

silloin , kun asuttiin tuol Turkuses .. oli meitil  jostain syystä kaupunki jussi :o tämän ukkokullan kans ::) .. oli sekin  elämys sinänsä.. ??? olla Jussi-aatto kaupungis .. eipä ollut siellä ...ristinsieluakaan  .. ::)  käpyteltiin melkein itseksein siellä keskustassakin  ..ihmetellen  sitä " kuolluta kaupunkia "...kokemus sinänsä  , joskus-80 luvulla .. oli  , kuin koko Åbulandia  ois muuttanut maalle tai jonkkus ?.. :)

vaanari:
Viikonloppu kotona, piiiitkästä aikaa. Kyllä tuolla muailmolla on vaan hyviä saunoja mutta kyllä se oma sauna on paras  :D :D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 12.08.2011     kello on 23:15 ---silloin , kun asuttiin tuol Turkuses .. oli meitil  jostain syystä kaupunki jussi :o tämän ukkokullan kans ::) .. oli sekin  elämys sinänsä.. ??? olla Jussi-aatto kaupungis .. eipä ollut siellä ...ristinsieluakaan  .. ::)  käpyteltiin melkein itseksein siellä keskustassakin  ..ihmetellen  sitä " kuolluta kaupunkia "...kokemus sinänsä  , joskus-80 luvulla .. oli  , kuin koko Åbulandia  ois muuttanut maalle tai jonkkus ?.. :)

--- Lainaus päättyy ---
Olen sen lupauksen tehny että ikuna en jussia vietä kaupungissa. ;D
Olin sitten naimisissa tahi en mutta näin se vaan menee..
Olen 42 ja tähän asti olen lupauksen pitäny.. :)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 13.08.2011     kello on 00:41 ---Olen sen lupauksen tehny että ikuna en jussia vietä kaupungissa. ;D
Olin sitten naimisissa tahi en mutta näin se vaan menee..
Olen 42 ja tähän asti olen lupauksen pitäny.. :)

--- Lainaus päättyy ---

Ei Jussia, eikä Joulua. No helekutti, muutama Joulu on "kärsitty" kaupungissa.  :'(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View