Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.07.2020 kello on 19:37 ---Tuo on jotakuinkin meikäläisen silmissä painajaisympäristö ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa myöd tää Onnela olla samanmoinen. paikka. Kerran kesässä lastenlasyen kanssa täällä tivolissa. vaimo kiertää kauppaa ja hypistelee rättejä, minä oon lasten kanssa tivolissa. hyvä työn jako mun mielestä.
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 10.07.2020 kello on 19:03 ---
Vähän aikaan sopiva ilma Kuninkaanlähteellä.
Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tänä vuonna minulla katkesi hyvin pitkä perinne olla yksin lastenlasten kanssa kunkulla viikon verran. Korona tämän aiheutti, olen riskiryhmässä itse. Suuri pettymys oli lapsille ja minulle. He jo huhtikuussa minulta kyselivät että päästäänkö me nyt kesällä ollenkaan kunkulle. Ei päästy.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.07.2020 kello on 19:37 ---Tuo on jotakuinkin meikäläisen silmissä painajaisympäristö ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt...
Nelostiellä alkaa puskat jo peittää näkymän mutta ylhäältä se on tällainen:
Aukeella pelolla! :o
megaman:
Eilen ajelin B&S koneella ja trimmerillä, kuuntelin Peltoreista mainoskanavaa... ilmaisia sirkuksia mainostettiin. Hyvät viruslingot. Älkää sitten ihmetelkö. Thumb
Pari kuollutta tiedän. Yksi oman ikäinen. Thumbd
HiTec:
Huoltotauko kotosalla Hki, kun nuo kelit näytti Tre yläpuolella olevan jo paranemaan päin, niin näin päästiin jälleen takaisin sateen alle ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta