Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (1383/1815) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: jermu - 19.07.2019     kello on 17:07 ---Mikäs kulkine se tähän olis sopiva? Uusi auto on kyllä koko ajan hakusessa. Onneksi ei ole kiire. Kun tietää tarkkaan mitä haluaa, eikä budjetti ole rajaton, niin ei tule sopivia joka nurkalla vastaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kannata välittää joutavista höpötyksistä. Jokainen tietää itse, onko oma kulkine sopiva. Eikä ole alueiden tasolla sen kanssa mitään tekemistä.

Sellaisia sitten voi neuvoa, joilla on ensimmäisen osto edessä, kunhan tekee sen hänen eikä omien tarpeiden perusteella.

Turhan Höpöttäjä:
Nyt pari yötä vielä mökillä. Huomenna yöksi kaapuntin iloihin. Sitten enkeljoukkion juhlintaa. Sunnuntaina tai maanantaina takaisin mökille puuhastelemaan.
Tämmönen on tämä viikonloppu, meikäläisellä "kotinurkilla pyörijällä".  ;D ;D

Alan:
Ajattelin ajella veneellä Jyväskylästä Kuhmoisiin. Järvelle sopii, vaikka alueilla olisi ruuhkaa.

jermu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.07.2019     kello on 20:27 ---Ei kannata välittää joutavista höpötyksistä. Jokainen tietää itse, onko oma kulkine sopiva. Eikä ole alueiden tasolla sen kanssa mitään tekemistä.

Sellaisia sitten voi neuvoa, joilla on ensimmäisen osto edessä, kunhan tekee sen hänen eikä omien tarpeiden perusteella.

--- Lainaus päättyy ---
Mukavahan se on välillä joutavia höpötellä.
Kunhan osaa ottaa ne asiat höpöttelyinä eikä faktoina. Kyllähän minä "tolokun kulukineen" määritelmän tiedän varsin hyvin. Ja uhkaavasti seuraavasta kulkineesta niitä ominaisuuksia löytyy. Ei kuitenkaan foorumimääritelmien, vaan omien tarpeiden sanelemana ja matkailutapojen muuttuessa.

Olisi vaan ollut ihan mielenkiintoista kuulla minkälaisella ihmekulkineella se leirintäalueen taso paranee. Sepä nyt siitä offtopicista ja ihmekulkineista voi jatkaa höpöttelyjä höpöttelyketjuissa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: jermu - 19.07.2019     kello on 21:07 ---Mukavahan se on välillä joutavia höpötellä.
Kunhan osaa ottaa ne asiat höpöttelyinä eikä faktoina. Kyllähän minä "tolokun kulukineen" määritelmän tiedän varsin hyvin. Ja uhkaavasti seuraavasta kulkineesta niitä ominaisuuksia löytyy. Ei kuitenkaan foorumimääritelmien, vaan omien tarpeiden sanelemana ja matkailutapojen muuttuessa.

Olisi vaan ollut ihan mielenkiintoista kuulla minkälaisella ihmekulkineella se leirintäalueen taso paranee.

--- Lainaus päättyy ---

Se ihmekuljin on sellainen että leirintäalue olkoon millainen hyvänsä siinä viihtyy. Oma wc, oma suihku ja oma tila jossa on kodin mukavuudet.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View