Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (1267/1816) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.08.2018     kello on 07:40 ---Minkälainen kokoonpano maksaa noin paljon?

--- Lainaus päättyy ---

Toukokuun alussa kun käytiin muutaman päivän reissulla Virossa tuo hinnoittelu tuli vastaan. Yhtiöt on siirtynyt kelluvaan hinnastoon ja hinta muuttuu kysynnän mukaan. Sopivaa halvempaa lähtöä ei löytynyt ja mentiin henkilöautolla, tuli halvemmaksi yöpyä hotelleissa ja ruokailla ravintoloissa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  9.08.2018     kello on 08:17 ---Huomenna jonnekkin Lahden seutuville puskaan, siitä sitten Rastilaan lauantai - maanantai siirtyy bavaria Savon sydänmailta ;)

--- Lainaus päättyy ---

Alan mainitsi jo moottoripyörämusen, ihan käymisen arvoinen. Lahden satamassa on (oli ainakin ennen) matkaparkki hintaan 10.-/vrk. Joskus yöpynyt siinä, kaupungin keskusta vieressä ja tuohon museoonkaan ei montaa minuuttia kävele.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: smy -  8.08.2018     kello on 23:50 ---Viiroon tekisi elokuussa mieli
 150e suunta ei oikein vaan houkuttele (yhdensuuntainen)

--- Lainaus päättyy ---

No mulla maksaisi 24.8 meno-paluu eceröllä 198. auto yli 2,4 korkea ja 7m pitkä ja 2 aikuista. Juuri katsoin

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.08.2018     kello on 13:50 ---No mulla maksaisi 24.8 meno-paluu eceröllä 198. auto yli 2,4 korkea ja 7m pitkä ja 2 aikuista. Juuri katsoin

--- Lainaus päättyy ---

Mä en tykkää menopaluista. Paluuta en halua suunnitella etukäteen...

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 10.08.2018     kello on 13:55 ---Mä en tykkää menopaluista. Paluuta en halua suunnitella etukäteen...

--- Lainaus päättyy ---

Kun minä olen ostanut Eckerölle lippuja, meno on aina ollut meno-paluun hinnasta puolet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View