Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (1230/1816) > >>

pamaus:
Rastilassa 360.

https://youtu.be/jI_OPPTeN5w

smy:
Takaisin Torniossa. Tuossa meni yksi väli vikaan kun sääennuste vaihtui. Olisi pitänyt pysyä ylhäällä vaan. Eilen tuli niin kylymä että mielipide olo että pitää johonkin lämpösempään päästä (karsea tuuli ja 4 astetta lämmintä. Ei kaksi 700W sähköpatteria riittänyt pitää koppia lämpimänä (jotka oikeesti vaan 350W/kpl kun puolet ajasta vastus pois päältä) vaan piti avittaa trumalla.
Oli eilen paikallisessa Kiirunan kapakissa juttua mainarien kanssa ja kivaa juttua oli...
Lähes kaikki osasivat suomea tuolla 20v sitten. Nyt ei kovinkaan moni. Kaivosyhtiöltä oli käynyt käsky kielipolitiikasta.

pamaus:
Saavuttiin Sfc Pitkäjärvi. 4 kertaa kysyttiin onko laillinen sähköjohto. Yksi isältä katsoi jo auton peräluukussa kun saavuttiin.Toinen tuli katsomaan vielä paikalle, kun oli portilla kuullut, että minulla on laitoin sähköjohto.

Tiedoksi minulla on ihan laillinen 2.5 neliön sähköjohto   :D

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.07.2018     kello on 15:54 ---Saavuttiin Sfc Pitkäjärvi. 4 kertaa kysyttiin onko laillinen sähköjohto. Yksi isältä katsoi jo auton peräluukussa kun saavuttiin.Toinen tuli katsomaan vielä paikalle, kun oli portilla kuullut, että minulla on laitoin sähköjohto.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Miksiköhän viihdyn puskaparkissa? :laugh:

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.07.2018     kello on 15:54 ---Saavuttiin Sfc Pitkäjärvi. 4 kertaa kysyttiin onko laillinen sähköjohto. Yksi isältä katsoi jo auton peräluukussa kun saavuttiin.Toinen tuli katsomaan vielä paikalle, kun oli portilla kuullut, että minulla on laitoin sähköjohto.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Olisin kyllä jo pyörtänyt portilta jos siinä aletaan mussuttamaan joutavuuksia. Tarkistivatko myös sisäpuolelta kaapelit mitkä on kiinteästi asennettu? Ne on useasti 1.5 neliötä ne...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View