Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Joko:
Kuinka pitkä kesäloma pamauksella oikein on ;D Tuntuu että aloitit kiertueen kuukausi ennen minua ja minunkin 5 viikon kesäloma ehti jo mennä ja ainavain tulee kuvia milloin mistäkinpäin suomea ;D
ihaa:
Taitaa olla Opettajan lomat Pamauksella. ;D
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.07.2017 kello on 12:37 ---Taitaa olla Opettajan lomat Pamauksella. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Puhdasta sattumaa, työpaikan vaihto, projektin päätös, ns uudet tai sanoisiko entiset työt alkaa elokuussa. Ensi kesänä ei sitten paljon lomaillakkaan.
Otetaan nyt harrastuksesta kaikki irti. Kiertue alkoi periaatteessa 25.5 SFC Kalajärveltä ja alkaa pikkuhiljaa olla päätöksessä.
SilSam:
Itse olen Kuturannassa ja täytyy sanoa että alue menee tähän asti kaksi viikkoa kestäneen Tripin kärkisijoille. Norjaa en edes vertaa kotimaahan, mutta ihan hyvä paikka on.
Se mitä kaipaan joka paikassa, on viime kesänä Laamalansaaressa ollut iltanuotiotunnelma.
smy:
Santalahdessa edelleen. Mietin aamulla että suuntaisko vaikka Lappeenrantaan tai Puumalaan.
Päädyin sitten jäämään tänne. Huomenna uusi tuumaus. Kun keskiviikkona tulin oli oma lempiruutu täällä vapaana niin vaikutti asiaan eikä raaski siitä luopua
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta