Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (1107/1818) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: FASTDOHC - 22.05.2017     kello on 09:03 ---Kyllähän se näin menee  Thumb
Tällä hetkellä kun lapset tuon ikäisiä, niin valitaan leiripaikat heidän viihtyvyyden mukaan ja voi olla, että joskus tulevaisuudessa kun lapset isompia, niin tuo kuninkaanlähde voi olla meille silloin se nro.1 paikka, mut tällähetkellä ei.

Pitkäjärvi, poroholma ja Rairanta ovat tällähetkellä meidän valintoja  :)

--- Lainaus päättyy ---
Tulehan morjestamaan minua ja emäntää Karstulaan ;) :D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: FASTDOHC - 22.05.2017     kello on 09:03 ---Pitkäjärvi, poroholma ja Rairanta ovat tällähetkellä meidän valintoja  :)

--- Lainaus päättyy ---

Rairanta se taisi olla meidänkin ihan niitä ekoja paikkoja kun aikanaan as.autolla reissaaminen leirintäalueilla alotettiin. Varsinkin mamma tykkäsi paikan inva-fasiliteeteista, mutta kyllähän likallakin siellä varsin mukavaa oli kun ei jäänyt vikaksi kerraksi tuo visiitti Thumb

FASTDOHC:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.05.2017     kello on 09:04 ---Tulehan morjestamaan minua ja emäntää Karstulaan ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Mää luulen et poiketaan siellä tuossa heinäkuun puolenvälin jälkeen kun lähetään ylöjärveltä kohti lappia, niin voitaisiin silloin tulla moikkaamaan  Thumb

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.05.2017     kello on 09:21 ---Rairanta se taisi olla meidänkin ihan niitä ekoja paikkoja kun aikanaan as.autolla reissaaminen leirintäalueilla alotettiin. Varsinkin mamma tykkäsi paikan inva-fasiliteeteista, mutta kyllähän likallakin siellä varsin mukavaa oli kun ei jäänyt vikaksi kerraksi tuo visiitti Thumb

--- Lainaus päättyy ---

8)   Thumb

pamaus:
Sfc Kalajärvi ja väkeä on ja lisää tulee.

Moppc:
Luonnon helmassa honkien huminaa kuunnellen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View