Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 18.02.2017 kello on 07:50 ---Minä en ole asiantuntija. Mutta kun laiska olen, niin iltasella kun aurinko on laskenut kuuntelemme saunasta vilvoitellessa. Koskaan en aamuyöstä ole kuullu heidän puputtavan tai huhuilevan.
--- Lainaus päättyy ---
Joka aamu kun tuosta metsän läpi lenkillä menen ja pikkaisen valo alkaa kajastaa kuuluu huhuu, huhuu.
aaoulusta:
Kewättä ilmassa!
seppoko:
Kävin kaappahallissa Burtsowilla laiskiaispullakahve ella.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.02.2017 kello on 18:25 --- No, jonkun mielestä normaalia, kuten eduskunta tänään päätti. :()
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on päätös johon itse suhtaudun varauksella. Kyseessä on asia joka on ollut hyväksytty jo vuosia, ainoastaan eri nimikkeellä. Tuo voi vaikuttaa kirkon toimintaan ja useimmissa uskonnoissa sukupuolineutraali avioliitto ei ole hyväksytty. Papit on eri mieltä asiasta ja käytännössä avioliiton solmiminen kirkossa voi loppua tuohon, siunaksun liitolleen voi saada jälkikäteen.
Ruotsin malli jossa papille annetaan oikeus päättää vihkiikö vai ei on huomattavasti järkevämpi, se vaan ei suomessa ole mahdollinen.
Turhan Höpöttäjä:
Viimme viikonloppu oltiin kulkimella. Nyt vuorossa mökille puuhastelemaan, saunomaan ja ihmettelemään kevään hienoutta. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta