Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (1093/1818) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.02.2017     kello on 19:37 ---Ollaan orgin sillä osiolla, jolla hupailu on sallittu. Pahoillani olen niiden puolesta, joita ei huvita.

--- Lainaus päättyy ---

No, ei varmasti kaikkia huvita seksuaali poikkeavuuksien sairas touhu. Mutta minä en aloittanut tätä keskustelua. Mutta kuitenkin kaikesta olisi pystyttävä keskustelemaan.  ;)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 17.02.2017     kello on 20:08 ---http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/katso-miten-kansanedustajien-aanet-jakautuivat-eduskunta-hylkasi-aito-avioliitto-kansalaisaloitteen/6315788
Tuolta voi käydä katsomassa hupailijoita  :-[

--- Lainaus päättyy ---

Se on että kumpaa puolta pitää hupailijoina. Nilkolle pisteet siitä, että sanoi tämän olevan nyt tässä. Johan tuo oli kerran päätetty, mutta ei siinä mitään.

T-miehistähän tämä kaikki lähti.  :laugh:

volvo:
transit miehestä :D

Arska:
Hei Höpö, sanoit tuolla aikaisemmin että oot pöllö retkellä, mikäs aika vuorokaudesta olis paras jotta vois kuulla pöllöjen ääntelyä?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 17.02.2017     kello on 22:10 ---Hei Höpö, sanoit tuolla aikaisemmin että oot pöllö retkellä, mikäs aika vuorokaudesta olis paras jotta vois kuulla pöllöjen ääntelyä?

--- Lainaus päättyy ---

Minä en ole asiantuntija. Mutta kun laiska olen, niin iltasella kun aurinko on laskenut kuuntelemme saunasta vilvoitellessa. Koskaan en aamuyöstä ole kuullu heidän puputtavan tai huhuilevan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View