Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.02.2017 kello on 13:30 ---Et ole sitten tänne menossa niiden T-miestesi kanssa? ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minä jätän muille lapsiin sekaantumiset ja sialle antamiset. Sekä kaikki muu sairas nuitten väliltä. No, jonkun mielestä normaalia, kuten eduskunta tänään päätti. :()
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.02.2017 kello on 18:25 ---Minä jätän muille lapsiin sekaantumiset ja sialle antamiset. Sekä kaikki muu sairas nuitten väliltä. No, jonkun mielestä normaalia, kuten eduskunta tänään päätti. :()
--- Lainaus päättyy ---
Tästä voit sitten vilkaista, kuinka normaalia ja sallittua on lapsiin sekaantuminen. Tulee varmaan yllätyksenä, mutta aina voi kehittää omaa tietämystään. Thumb
----------
Pannaan vielä tämä tähän, kun kansan muisti on lyhyt ja saattanut unohtua, mistä juttua alkoi. :)
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.02.2017 kello on 17:20 ---T-miesten viikonloppu tulossa. Elikkä kotona vököstellään. ;)
--- Lainaus päättyy ---
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.02.2017 kello on 18:55 ---Tästä voit sitten vilkaista, kuinka normaalia ja sallittua on lapsiin sekaantuminen. Tulee varmaan yllätyksenä, mutta aina voi kehittää omaa tietämystään. Thumb
----------
Pannaan vielä tämä tähän, kun kansan muisti on lyhyt ja saattanut unohtua, mistä juttua alkoi. :)
--- Lainaus päättyy ---
se on hyvä että haluat pitää keskustelun asiallisena ja sivistyneenä. ehkä kannattaisi poistaa kun sinulla on se mahdollisuus.
Alan:
Ollaan orgin sillä osiolla, jolla hupailu on sallittu. Pahoillani olen niiden puolesta, joita ei huvita.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.02.2017 kello on 19:37 ---Ollaan orgin sillä osiolla, jolla hupailu on sallittu. Pahoillani olen niiden puolesta, joita ei huvita.
--- Lainaus päättyy ---
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/katso-miten-kansanedustajien-aanet-jakautuivat-eduskunta-hylkasi-aito-avioliitto-kansalaisaloitteen/6315788
Tuolta voi käydä katsomassa hupailijoita :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta