Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (109/1794) > >>

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  4.03.2012     kello on 11:48 ---karelle turvallista matkaa ja kotiin paluuta
olikin kiva paikka se livonsaari
sinne mennään kesällä varmaankin useaan otteeseen
ja onhan siellä sit ainakin kaks tuttua ..  :)

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Huomenna olis tarkotus kolistella kotia asti, säätiedot ainakin on suotuisia, että ehitäänkin. Tänne tullessa perjantaina, tuolla issoila petoaukeila oli semmosia tuulen puuskia ettei tää rotisko jaksanu 5. vaihteella ollenkaan ja 4:llakin vain 60 -70 km/h, tuntu niinkuin oisi menny pilalle koko keksintö. Vaan kun pääsi mettänsuojaan ja pieni alamäki, niin helposti 100 tauluun, että kyllä pelit kunnosa on, vaan tuskallista oli ajaminen.

Viimestään Livonsaaresa nähään, ja jos ei nähä, niin kolistellaan kepeil ;)

Turhan Höpöttäjä:
Tuossa Fiiliksen ohi kävellessäni, olen ihmetellyt miksi se mulle murahtelee. Sitten muistin että torstaina yleensä laitetaan kulkimen jääkaappi jäähtymään. Niin, Kuhmoon piti viikonlopuksi mennä, vanhaa Äetmuoria tervehtimään. Ei siitä tullut mitään, kun nenä vuotaa kuin sulhaspojan uloke. Taputin Fiilistä kylkeen ja sanoin että, elä ole milläsikään, tämä ei toistu enää tänä keväänä, että aikaisintaan alkutalvesta ollaan kotona. Näin me päästiin yhteis ymmärrykseen, ja hän lupasi nätisti myös vartoa pihassa, jos ollaan mökilläkin.  :D :D

Turhan Höpöttäjä:
Mökille menee tämä karavaanari kesäkauden aloitukseen. Ai että mistä tietää sen kun kesäkausi alkaa. Siitä kun kaljat voi jättää mökille, eikä tarvitse pelätä niiden enää jäätyvän.  ;D ;D

Turhan Höpöttäjä:
Niin, muut karavaanarit ei näköjään liiku missään. En minäkään, mutta nyt ollaan mökillä ja kalliosauna haalistuu ja lämpiää pikkukiljaa kynsitulella.  :D ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.03.2012     kello on 18:49 ---Niin, muut karavaanarit ei näköjään liiku missään. En minäkään, mutta nyt ollaan mökillä ja kalliosauna haalistuu ja lämpiää pikkukiljaa kynsitulella.  :D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Jaa ei muka liikuta >:( >:( >:(
Mitä sä oikeen höpäjät?

Minä ainaski olin päivällä mökillä käymässä ja kävin jopa pilkillä. Saalistakin tuli oikein roppakaupalla, seittämän appuraa joista pari olis kyllä mahtunut vaikka tikkuaskiin ja suurinkin sellainen noin 15cm. Vaimokulta fileoi kaikki, mutta parista pienemmästä fileestä ei ei viittinyt sipaista olematonta nahkaa poies.

Okei täytyy tunnustaa; tota mökkimatkaa on tietä pitkin se 250m ;D ;D ;D

Voi jee, et sulla on upea Kalliosauna ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View