Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 30.12.2016 kello on 17:41 ---Hyvää matkaa ja hauskaa lommooo, minne päin matkaatte, vai meneekö yksityisyys jos kerrot?
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos! eikä mene yksityisyys ;) mutta voi sitä vi......n määrää, minkä saa kuulla jos siellä sattuu satamaan koko viikon ;D Teneriffan pohjoispuolelle mennään
Arska:
Aina oon sinne halunnut, mutta tälläsenä selkäinvana en ole uskaltanut sinne lähteä. Muutaman kerran egyptiin oon lentänyt ja se loppumatka oli pelkkää tuskaa. Mutta kyllä siellä aurinko paistaa ja kalja on hyvää ja ruoka vielä parenpaa.
Turhan Höpöttäjä:
Nyt on pakko kysyä, että mikä hyvä siinä etelän matkan auringon paisteessa on. No, kyllähän se vuorokausia jatkuvan vesisateen voittaa. Ei kai kukaan sinne aurinkorannalle mene löllimään, kun sen voi tehdä kesällä kotimaassakin. ::)
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.12.2016 kello on 20:30 ---Nyt on pakko kysyä, että mikä hyvä siinä etelän matkan auringon paisteessa on.
--- Lainaus päättyy ---
Se, kun täällä kotimaassa se auringonpaiste on, jos hyvin sattuu 2 kuukautta ;) ja loput vuodesta on sadetta, synkkää, kylmää tai pimeää, niin kummasti piristää pääsy etelän aurinkoon ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 30.12.2016 kello on 21:06 ---Se, kun täällä kotimaassa se auringonpaiste on, jos hyvin sattuu 2 kuukautta ;) ja loput vuodesta on sadetta, synkkää, kylmää tai pimeää, niin kummasti piristää pääsy etelän aurinkoon ;D
--- Lainaus päättyy ---
Aivan, hyvä että piristää. Itse lähen toukokuussa Bulgariaan, en kylläkään aurinkoa ottamaan, vaan nähtävyyksiä katselemaan. Eikä ole kallista, pulska kolme sataa kaikilla mausteilla. Ois kyllä toukokuu mukava kotimaassakin, mutta kun maalis/huhtikuussa ei ole edullisia matkoja.
Hyvää matkaa sinulle ja auringon paistetta. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta