Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.07.2016 kello on 08:46 ---Kieltäytyi kyydistä ja juosten pakeni :laugh: ;D : Kumma kun ei kyyti kelvannut ;D
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D joo vähän tuolta kantilta itsekin asiaa pohdin kun uusin ehdokas ei ole karavaanailusta kovinkaan innostunut niin ei viitsi säikäyttää.
Weicco:
Kait nyt suparussa on kaatopenkki
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 25.07.2016 kello on 08:38 ---Täytyy vaihtaa tässä viikolla autoa ja lähteä treffeille tuolla Subarulla kun ei tuolla matkailuautolla oikein viitsi naista viedä...ties mitä toinen ajattelee jos sillä karauttaisin paikalle. ;D
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 25.07.2016 kello on 08:39 ---Elikkäs kilpailun puute pääsee tässäkin kohtaa vääristämään markkinaa, porukan pitää vain tyytyä paskaan ja maksaa kiltisti jos ei puskissa halua yötään viettää = ei hyvä :(
--- Lainaus päättyy ---
Minä mietin ja mietin, mutta kallistuin sille kannalle, että ilmeisesti tuo alempi lainaus ei kuitenkaan ole vastaus ylempään. :o
Edit: Muutoin kyllä kuulostaa siltä, että Ihaalla on nyt oikea asenne touhuihin. Moni vähän vanhempi majavanpamputtaja saattaa pitää tilannetta jopa ideaalina.
Lerssinen:
Anteeksi nyt kun vielä jatkan aiheesta mutta tuolla toisesss päässä on jotain kuningaspaikkoja missä on ruohomatot ja kivetykset ym. Siellä sitten vaunu "liehuvin lipuin" jossa kännistä älämölöä noin kahteen asti yöllä. Onneksi olen sopuisa ihminen enkä liikkeellä työkoneella, se vaunu olis ollu muuten katollaan ja ne liput survottuna mölöttäjän perseeseen.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.07.2016 kello on 09:18 ---Minä mietin ja mietin, mutta kallistuin sille kannalle, että ilmeisesti tuo alempi lainaus ei kuitenkaan ole vastaus ylempään. :o
--- Lainaus päättyy ---
No juu ei, korjasin ja lisäsin tuon lainauksen johon kommenttini liittyi... ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta