Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.11.2011 kello on 16:00 ---Perjantaiaamuna junalla "kirkolle", kokousta ja kokkarit, illalliselle ja hotelliin yöksi, jälkimmäiset kaksi ihan omalla rahalla.
Lauantaina voisi käväistä Ateneumissa vaikka ja vähän ostoksilla.
--- Lainaus päättyy ---
Vai karavaanari hotelliin yöksi. Mutta varo kurkistamasta lakanan alle, vaikka sieltä tuoksahtaisi hieman, rakkaus tai yrjö. Viihtyisää hotellilomaa. ;D ;D
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.11.2011 kello on 17:36 ---Vai karavaanari hotelliin yöksi. Mutta varo kurkistamasta lakanan alle, vaikka sieltä tuoksahtaisi hieman, rakkaus tai yrjö. Viihtyisää hotellilomaa. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Harvoin olen kanssasi eri mieltä, mutta tuo oli melko tahditonta, sanoisimpa jopa mauton tokaisu joka ei oikein kuulu tälle palstalle :(
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 16.11.2011 kello on 18:00 ---
Harvoin olen kanssasi eri mieltä, mutta tuo oli melko tahditonta, sanoisimpa jopa mauton tokaisu joka ei oikein kuulu tälle palstalle :(
--- Lainaus päättyy ---
Elä suotta, tuo edelläoleva ei ole paha heitto lainkaan aikaisemman keskustelun valossa. ;D
--------
Karavaani on hallissa talviunilla, joten se on **** keskustahotelliin ihan pakko tyytyä. Kun työnantaja maksaa vieläpä matkat. 8)
Vaan lupaan olla sen verran humalassa, että pienet tahrat ei haittoo.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 16.11.2011 kello on 18:00 ---
--- Lainaus päättyy ---
Muutama vuosi sitten olin kaverin kanssa korjailemassa Kuopiolaisen hotellin sänkyjä. Jouduimme poistamaan siauspatjan ja patjan. En sen jälkeen ole yöpynyt hotellissa, kuin silloin kun on "pakko". Jos olen yöpynyt, en ole kurkistanut niin alus kuin päällyslakanankaan alle. Nyt ehkä homma on vieläkin siivottomampi, kun kaikki on kilpailutettu äärimmilleen. Kukaan meistä ei luovuta omaa sänkyä, tuntemattomien pariskuntien käyttöön. Mutta monet meistä nauttii päästessään hotelliin lekottelemaan tuhansien tuntemattomien ihmisten nukkuma tai rypemis punkkaan. ::) ...Jokainen tyylillään...
Alan:
^
No pesitkös huolella Fiiliksen patjat kun ostit? ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta