Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Turhan Höpöttäjä:
Se oli joskus helmikuussa, kun on oltu viimmeksi viikonloppu kotona. No nyt ollaan ainakin yöt kotosalla. Lauantaina iltapäivällä kaverin synttäreille. Ohjelmassa, ensin polkureitille makkaran paistoon nuotiotulille. Siitä sitten myrskylyhdyt kourassa hiippailemme illan kähmyssä takaisin. Saunomme, syömme ja tissuttelemme. Sunnuntaina on kuulemma kartano illallinen, Isänpäivän kunniaksi. :D ...Elämä on...
Alan:
Minä taas olen sellaiseksi laittanut tuon kodin, että sielläkin voi viikonlopun viihtyä. ;D
5 pinomottia halkoja pitäisi tehdä ja pinota, siinäpä tuo taitaa hyvin pitkälle mennäkin.
Duster:
Kotosalla, ois vähän ruumsteeraamista tuli uus soffa. eli kiännämmä olohuoneen järjestyksen toiste päi....
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 10.11.2011 kello on 14:20 ---migelli ....
ethän aio tuota
pienenmäs paatis lekotella
siellä Airiston aaloilla ?
http://online.wsj.com/article/SB10001424052702303695604575181911796253780.html?utm_source=Rekister%C3%B6ityneet+21.7.+j%C3%A4lkeen+6.9.+asti&utm_campaign=47c4884fe4-Uutiskirje_8_11_201111_8_2011&utm_medium=email
--- Lainaus päättyy ---
Just joo :D juuri tuollaisellaa,,,,,,, ei maar mulla on pieni mökki siellä saunalla,- koiruudet ja mamma kainalossa.
Samat vanhat rutiinit niinkuin aina sinne mennessä-K-Reimarista grillattu broisku,valkosipulikurkkuja,patonki ja olutta ensituimaan,-samanaikaisesti janssoninkiusaus uuniin seuraavaksi aamuksi/päiväksi etc etc..... :D thank´s sipu t migel
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 10.11.2011 kello on 18:10 ---
Just joo :D juuri tuollaisellaa,,,,,,, ei maar mulla on pieni mökki siellä saunalla,- koiruudet ja mamma kainalossa.
Samat vanhat rutiinit niinkuin aina sinne mennessä-K-Reimarista grillattu broisku,valkosipulikurkkuja,patonki ja olutta ensituimaan,-samanaikaisesti janssoninkiusaus uuniin seuraavaksi aamuksi/päiväksi etc etc..... :D thank´s sipu t migel
--- Lainaus päättyy ---
huisin hauskaa ja ennen kaikkea rentouttavaa
mökkeilyä teil sinne ... ah niin kauniiseen Airistolle :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta