Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
jva61:
saunahässäkkä on kyllä myös siellä av.alueella Thumb ravintolaan sieltä paikasta riippuen alle kilometri joten hyvin on jaksettu kävellä, takasin vaunullekkin :o rantaparkkia suunnittelevat isommaksi, kuulemma
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 25.07.2013 kello on 00:12 ---saunahässäkkä on kyllä myös siellä av.alueella Thumb ravintolaan sieltä paikasta riippuen alle kilometri joten hyvin on jaksettu kävellä, takasin vaunullekkin :o rantaparkkia suunnittelevat isommaksi, kuulemma
--- Lainaus päättyy ---
Jaa missä.. ;D Lainaa tekstiä niin kaikki tietävät mistä kommentoidaan.. ::)
Ihan hyvällä minä.. :)
jva61:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.07.2013 kello on 00:23 ---Jaa missä.. ;D Lainaa tekstiä niin kaikki tietävät mistä kommentoidaan.. ::)
Ihan hyvällä minä.. :)
--- Lainaus päättyy ---
siellä vaunualueen keskellä on huoltorakennus jossa suihkut ja sauna . kokeilin nyt sitte lainausta, enkä huonoa tykkää, tämä koneella olo ei vaan ole mun juttu
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 25.07.2013 kello on 00:33 ---siellä vaunualueen keskellä on huoltorakennus jossa suihkut ja sauna . kokeilin nyt sitte lainausta, enkä huonoa tykkää, tämä koneella olo ei vaan ole mun juttu
--- Lainaus päättyy ---
No se on hienoa että siellä on nämä mukavuudet ..Kuten sanoin en ollut siellä vaunualueella mutta ihmettelen että vaunualue on työnnetty sinne keskelle mäntymetsää.. ::)
Olis mahtavaa tarjota vaanareille ihan järvinäkymää mutta se onkin vararttu harvalle mökkeilijöille.. Thumbd
nike:
Kiitos kommenteista. Pitääpä pyrkiä rantapaikalle :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta