Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (398/1802) > >>

jva61:
saunahässäkkä on kyllä myös siellä av.alueella Thumb ravintolaan sieltä paikasta riippuen alle kilometri joten hyvin on jaksettu kävellä, takasin vaunullekkin :o rantaparkkia suunnittelevat isommaksi, kuulemma

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 25.07.2013     kello on 00:12 ---saunahässäkkä on kyllä myös siellä av.alueella Thumb ravintolaan sieltä paikasta riippuen alle kilometri joten hyvin on jaksettu kävellä, takasin vaunullekkin :o rantaparkkia suunnittelevat isommaksi, kuulemma

--- Lainaus päättyy ---
Jaa missä..  ;D Lainaa tekstiä niin kaikki tietävät mistä kommentoidaan.. ::)
Ihan hyvällä minä.. :)

jva61:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.07.2013     kello on 00:23 ---Jaa missä..  ;D Lainaa tekstiä niin kaikki tietävät mistä kommentoidaan.. ::)
Ihan hyvällä minä.. :)

--- Lainaus päättyy ---
siellä vaunualueen keskellä on huoltorakennus jossa suihkut ja sauna . kokeilin nyt sitte lainausta, enkä huonoa tykkää, tämä koneella olo ei vaan ole mun juttu

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 25.07.2013     kello on 00:33 ---siellä vaunualueen keskellä on huoltorakennus jossa suihkut ja sauna . kokeilin nyt sitte lainausta, enkä huonoa tykkää, tämä koneella olo ei vaan ole mun juttu

--- Lainaus päättyy ---
No se on hienoa että siellä on nämä mukavuudet ..Kuten sanoin en ollut siellä vaunualueella mutta ihmettelen että vaunualue on työnnetty sinne keskelle mäntymetsää.. ::)
Olis mahtavaa tarjota vaanareille ihan järvinäkymää mutta se onkin vararttu harvalle mökkeilijöille.. Thumbd

nike:
Kiitos kommenteista. Pitääpä pyrkiä rantapaikalle :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View