Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
aaoulusta:
Oulun ja Naantalin välisellä alueella..siellä jossain
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 27.06.2013 kello on 18:54 ---Oulun ja Naantalin välisellä alueella..siellä jossain
--- Lainaus päättyy ---
Tällä kelillä saattaa reissuporukalle iltauinti maistua... vaan vähän synkähkö on ainakin Keskimaan taivas, hiljakseen ripeksiikin.
Jushi69:
^
Volvolla kun liikkuu niin ei tule hiki.Sievi-Nivala välillä tuli vettä heti niin paljo ettei pyyhkijät kerenny pyyhkiä ja tuntu että keula lähtis liirtoon. Thumbd
Piti tiputtaa nopeutta 60 km/h että tuntus kun homma olis hanskassa.
No sateen loputtua nostin taas 95 km/h ja kokeilimpa Pyhäntä välillä 120 km/h. :) Rauhallisesti kulki eteenpäin....
massimo:
Vaanari on töissä viikonloppuna (kolme yötä). Töihin takaisin vasta 8.7 :)
pamaus:
Rastilassa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta