Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (359/1801) > >>

aaoulusta:
Oulun ja Naantalin välisellä alueella..siellä jossain

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 27.06.2013     kello on 18:54 ---Oulun ja Naantalin välisellä alueella..siellä jossain

--- Lainaus päättyy ---

Tällä kelillä saattaa reissuporukalle iltauinti maistua... vaan vähän synkähkö on ainakin Keskimaan taivas, hiljakseen ripeksiikin.

Jushi69:
^
Volvolla kun liikkuu niin ei tule hiki.Sievi-Nivala välillä tuli vettä heti niin paljo ettei pyyhkijät kerenny pyyhkiä ja tuntu että keula lähtis liirtoon. Thumbd
Piti tiputtaa nopeutta 60 km/h että tuntus kun homma olis hanskassa.
No sateen loputtua nostin taas 95 km/h ja kokeilimpa Pyhäntä välillä 120 km/h. :) Rauhallisesti kulki eteenpäin....

massimo:
Vaanari on töissä viikonloppuna (kolme yötä). Töihin takaisin vasta 8.7  :)

pamaus:
Rastilassa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View