Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 20.06.2013 kello on 20:47 ---Ähtäri Zoo Camping. Hyvin on tilaa ja rauhallista Thumb
--- Lainaus päättyy ---
meettekö sinne eläintarhaan kanssa ?
siellä on yks linssilude nallukka
ihan parasta mitä siellä on
vaikka ihana paikka se on koko elukkatarha :)
pamaus:
Kuninkaanlähteellä. Winemakkeri oli heti portilla ohjaamassa hyvälle paikalle.
Kyllä kannatti olla orgin logo keittiönikkunassa.
Kiitos siitä Thumb
MarkoA:
Kattivankkurissa ollaan. Katsotaan vietetäänkö Juhannus täällä vai katsellaanko muutakin. Mukava vastaanotto oli aloittelijalle ja siisti alue. Saunalla joku oli saanut pari keppanaa nielryä liikaa kun ei enää suu pysy kiinni hetkeäkään. Eipä siinä parivuotiaan kanssa viitsinyt olla yhtään pidempään kuin oli pakko. Muuten on ollut fiksua menoa ja rauhallista. Saapa nähdä huomenna.
trapper:
kysäseppä onko siel tilaa 7-13.7 välisenä aikana ,kiitos
arska100:
Siellä voi olla täyttä jos et ole kysellyt aikaisemmin, on niitä suunnistajia niin kuin sinäkin.. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta