Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.05.2013 kello on 09:03 ---aatteletpa sinä fiksusti ihaa :)
--- Lainaus päättyy ---
No kiitti mutta palstaa lukiessa tuntuu että tuo fiksuus tuon Adrian käytöstä on kaukana. ;D.... mutta oikeesti, välillä tuntuu että jos on uuden matkailuauton ostanut niin ***** ja arkahan sen täytyy olla jos sillä ei olla tukka putkella ajamassa, mutta minä nyt en ole koskaan ollut mikään reissaaja. ;)
En edes sillä aiemmalla täysin katetulla matkamoottoripyöräl lä, minun ajoihin olisi käynyt vallan mainiosti nakupyörä mutta se ajamisen laatu on toista.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.05.2013 kello on 09:18 ---No kiitti mutta palstaa lukiessa tuntuu että tuo fiksuus tuon Adrian käytöstä on kaukana. ;D.... mutta oikeesti, välillä tuntuu että jos on uuden matkailuauton ostanut niin ***** ja arkahan sen täytyy olla jos sillä ei olla tukka putkella ajamassa, mutta minä nyt en ole koskaan ollut mikään reissaaja. ;)
En edes sillä aiemmalla täysin katetulla matkamoottoripyöräl lä, minun ajoihin olisi käynyt vallan mainiosti nakupyörä mutta se ajamisen laatu on toista.
--- Lainaus päättyy ---
en noista mopottimista mittää tiedä
mutta toi hmm .."nakupyörä "
sai kyllä kirvotettua aamun ekat naurut ;D :D
ihaa:
:D
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.05.2013 kello on 10:42 ---toi hmm .."nakupyörä "
sai kyllä kirvotettua aamun ekat naurut ;D :D
--- Lainaus päättyy ---
Tässä niiden ero:
Vasemmalla täyskatettu matkapyörä ja oikealla sitten se nakupyörä. ;D
sipu:
ihaa toi katettu on edottomasti paremman
ja turvallisemman näkönen Thumb
vaikka en itse ajais kummallakaan
enkä uskaltais olla edes siellä peräpenkillä kyydissä :o
retkeilijä:
Olimme mobiililla iltaa ja yötä viettämässä Kuopion Ritoniemessä reissuparkissa. Kahdestaan vaimon kanssa tunnelmoimassa liköörin kera. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta