Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (328/1801) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.05.2013     kello on 09:03 ---aatteletpa sinä fiksusti ihaa  :)

--- Lainaus päättyy ---

No kiitti mutta palstaa lukiessa tuntuu että tuo fiksuus tuon Adrian käytöstä on kaukana. ;D.... mutta oikeesti, välillä tuntuu että jos on uuden matkailuauton ostanut niin ***** ja arkahan sen täytyy olla jos sillä ei olla tukka putkella ajamassa, mutta minä nyt en ole koskaan ollut mikään reissaaja.  ;)
En edes sillä aiemmalla täysin katetulla matkamoottoripyöräl lä, minun ajoihin olisi käynyt vallan mainiosti nakupyörä mutta se ajamisen laatu on toista.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.05.2013     kello on 09:18 ---No kiitti mutta palstaa lukiessa tuntuu että tuo fiksuus tuon Adrian käytöstä on kaukana. ;D.... mutta oikeesti, välillä tuntuu että jos on uuden matkailuauton ostanut niin ***** ja arkahan sen täytyy olla jos sillä ei olla tukka putkella ajamassa, mutta minä nyt en ole koskaan ollut mikään reissaaja.  ;)
En edes sillä aiemmalla täysin katetulla matkamoottoripyöräl lä, minun ajoihin olisi käynyt vallan mainiosti nakupyörä mutta se ajamisen laatu on toista.

--- Lainaus päättyy ---

en noista mopottimista mittää tiedä
mutta toi  hmm .."nakupyörä "
sai kyllä kirvotettua aamun ekat naurut  ;D :D

ihaa:
 :D
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.05.2013     kello on 10:42 ---toi  hmm .."nakupyörä "
sai kyllä kirvotettua aamun ekat naurut  ;D :D

--- Lainaus päättyy ---

Tässä niiden ero:

Vasemmalla täyskatettu matkapyörä ja oikealla sitten se nakupyörä.  ;D

sipu:
ihaa toi katettu on edottomasti paremman
ja turvallisemman näkönen  Thumb
vaikka en itse ajais kummallakaan
enkä uskaltais olla edes siellä peräpenkillä kyydissä  :o

retkeilijä:
Olimme mobiililla iltaa ja yötä viettämässä Kuopion Ritoniemessä reissuparkissa. Kahdestaan vaimon kanssa tunnelmoimassa liköörin kera.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View