Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (321/1801) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.05.2013     kello on 16:31 ---Hietasaares oltiin Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Ja mukavalla porukalla :D

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.05.2013     kello on 16:38 --- Ja mukavalla porukalla :D

--- Lainaus päättyy ---

Joo porukka oli ihan kiva, nyt sai osa tekstinikkareista naaman Thumb mun on helpompi muistaa naama kuin nimi :-[

Onneva:
Yritin avata kuviasi, mutta minne lie hävyttömille sexi sivuille vie    >:D

K.E.V:
Pohjaharrastukset unohtui taustalle  ::) :-*
Heti tuli ehdotus "Selma 8km päässä haluaisi tavata sinut"  ;D :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 13.05.2013     kello on 16:35 ---Yritin avata kuviasi, mutta minne lie hävyttömille sexi sivuille vie    >:D

--- Lainaus päättyy ---
:D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View