Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.05.2013 kello on 16:31 ---Hietasaares oltiin Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ja mukavalla porukalla :D
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.05.2013 kello on 16:38 --- Ja mukavalla porukalla :D
--- Lainaus päättyy ---
Joo porukka oli ihan kiva, nyt sai osa tekstinikkareista naaman Thumb mun on helpompi muistaa naama kuin nimi :-[
Onneva:
Yritin avata kuviasi, mutta minne lie hävyttömille sexi sivuille vie >:D
K.E.V:
Pohjaharrastukset unohtui taustalle ::) :-*
Heti tuli ehdotus "Selma 8km päässä haluaisi tavata sinut" ;D :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 13.05.2013 kello on 16:35 ---Yritin avata kuviasi, mutta minne lie hävyttömille sexi sivuille vie >:D
--- Lainaus päättyy ---
:D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta