Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (32/1793) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.08.2011     kello on 19:52 ---Kyllä siellä alhaalla oli aikoinaan LomaKoli Camping, Talvella oltu vaunun kanssa parikertaa ja jäätietä vielä painettu järven toisellepuolen.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta eihän se Loma-Koli ole lähelläkään lauttarantaa. Ja aukikin vain talvisin.

Turhan Höpöttäjä:
Ja nyt sitten Salamaperän luonnonpuistossa, Risuperän parkissa. Kaikki hyvin, no tuunattu jääkaappi lykkää kaljan liian kylmäksi. ::)   ...Elämä on...

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.08.2011     kello on 20:08 ---Mutta eihän se Loma-Koli ole lähelläkään lauttarantaa. Ja aukikin vain talvisin.

--- Lainaus päättyy ---
Sanoinko olleeni kesällä ?  :o
Edit, Aikoinaan kun olin siellä niin jokin laivalaituri oli ihan vieressä. Talvella meni kylläkin se jäätie yli, niin ei nähnyt laituria käytössä. Varmaan niitä laitureita on useita koska tämä oli väärä. Puhuin 20v takaisista asioista, liekkö tuota Campingiakaan enää ?

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.08.2011     kello on 20:25 ---Ja nyt sitten Salamaperän luonnonpuistossa, Risuperän parkissa. Kaikki hyvin, no tuunattu jääkaappi lykkää kaljan liian kylmäksi. ::)   ...Elämä on...

--- Lainaus päättyy ---
Missäpäin tuo paikka on?Olin itse Perhossa Salamajärven kansallispuistossa Peuran polun alueella.

0yxxy0:
Kylläpäs komiasti räpsi salama nyt illalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View