Sivuja:
Toiminto
  • #151 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 28 Aug 2011
  • Kokkolasta kotiuduttu :D hauskaa oli ;)
  • #152 kirjoittanut aaoulusta 28 Aug 2011
  •  Hailuodosta tultiin! Ranta-Sumppu on pian historiaa....Mökkej ä tulee tilalle ja paikka puretaan,  ::) ::) :(
  • #153 kirjoittanut ose 28 Aug 2011
  • Lohenpyrstöstä kotiuduttiin. Venetsialaisia vietettiin ja asennettiin 4 kpl kaupungin suurinta opastetaulua, 2 kpl kasitien ja 2 kpl Oulunväylän varrelle.
  • #154 kirjoittanut K.E.V 28 Aug 2011
  • Ukko-Kolilla ihmettelemässä maisemia.Käytiin myös lauttarannassa todistamassa että siellä on ennenkin käynyt karavaanareita kun parkkialueilla kyltit"No camping". ;D
    Kyllä siellä alhaalla oli aikoinaan LomaKoli Camping, Talvella oltu vaunun kanssa parikertaa ja jäätietä vielä painettu järven toisellepuolen.
  • #155 kirjoittanut seijantie 28 Aug 2011
  • Siellä järven toisella puolella oleva Rekiniemi on kyllä ihan miellyttävä alue.
  • #156 kirjoittanut seppoko 28 Aug 2011
  • Kyllä siellä alhaalla oli aikoinaan LomaKoli Camping, Talvella oltu vaunun kanssa parikertaa ja jäätietä vielä painettu järven toisellepuolen.

    Mutta eihän se Loma-Koli ole lähelläkään lauttarantaa. Ja aukikin vain talvisin.
  • #157 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 28 Aug 2011
  • Ja nyt sitten Salamaperän luonnonpuistossa, Risuperän parkissa. Kaikki hyvin, no tuunattu jääkaappi lykkää kaljan liian kylmäksi. ::)   ...Elämä on...
  • #158 kirjoittanut K.E.V 28 Aug 2011
  • Mutta eihän se Loma-Koli ole lähelläkään lauttarantaa. Ja aukikin vain talvisin.
    Sanoinko olleeni kesällä ?  :o
    Edit, Aikoinaan kun olin siellä niin jokin laivalaituri oli ihan vieressä. Talvella meni kylläkin se jäätie yli, niin ei nähnyt laituria käytössä. Varmaan niitä laitureita on useita koska tämä oli väärä. Puhuin 20v takaisista asioista, liekkö tuota Campingiakaan enää ?
  • #159 kirjoittanut hartsakoski 28 Aug 2011
  • Ja nyt sitten Salamaperän luonnonpuistossa, Risuperän parkissa. Kaikki hyvin, no tuunattu jääkaappi lykkää kaljan liian kylmäksi. ::)   ...Elämä on...
    Missäpäin tuo paikka on?Olin itse Perhossa Salamajärven kansallispuistossa Peuran polun alueella.
  • #160 kirjoittanut 0yxxy0 28 Aug 2011
  • Kylläpäs komiasti räpsi salama nyt illalla.
  • #161 kirjoittanut seppoko 28 Aug 2011
  • Sanoinko olleeni kesällä ?  :o
    Edit, Aikoinaan kun olin siellä niin jokin laivalaituri oli ihan vieressä.

    Et sanonut, mutta seijantie sanoi. Ja mainitsi Ukko-Kolin, jonka vieressä on (auto)lauttasatama.
  • #162 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 29 Aug 2011
  • Missäpäin tuo paikka on?Olin itse Perhossa Salamajärven kansallispuistossa Peuran polun alueella.

    Tien numero 6520 varressa, Möttösen ja Kivijärven välillä. Tämä on yksi Peuran polun parkeista. :D
  • #163 kirjoittanut 88k5 29 Aug 2011
  • Sanoinko olleeni kesällä ?  :o
    Edit, Aikoinaan kun olin siellä niin jokin laivalaituri oli ihan vieressä. Talvella meni kylläkin se jäätie yli, niin ei nähnyt laituria käytössä. Varmaan niitä laitureita on useita koska tämä oli väärä. Puhuin 20v takaisista asioista, liekkö tuota Campingiakaan enää ?

    Minullakin on sellainen mielikuva, että vielä 80-luvulla Rantatien varressa Ukko-Kolin ala-asemalle mennessä oli leirintäalue  :'( Paljon kun on tullut tuolla käytyä laskettelemassa, ja aina ala-aseman P-paikan kautta..

    Tais l-alue saada häädön 90-luvun alussa kansallipuiston tms. suojeluhankkeen myötä - paikalliset voisivat kertoa enemmä  :-X
  • #164 kirjoittanut hartsakoski 29 Aug 2011
  • Tien numero 6520 varressa, Möttösen ja Kivijärven välillä. Tämä on yksi Peuran polun parkeista. :D
    No on oltu ihan samoissa maisemissa,olimme Sammakon kämpällä joka on n.3 km Kivijärven tieltä kohti Koirasalmea,kämppä on tietysti Sammakkolammen rannalla.Oli nostalgiaa reissussa kun isäni on ollut -50 luvulla savotassa ko.kämpällä ja pappani on ollut rakennuttamassa sitä!
  • #165 kirjoittanut retkeilijä 29 Aug 2011
  • Ukko-Kolilla ihmettelemässä maisemia.Käytiin myös lauttarannassa todistamassa että siellä on ennenkin käynyt karavaanareita kun parkkialueilla kyltit"No camping". ;D
    Joo, se "no camping" ilmaantui sinne, kun eräs karavaanari yöpyi tyhjällä parkkialueella grillaillen kuutamossa syysruskan aikaan.  8)

    Sunnuntaipäivä Rautavaaran hietikoilla auringon otossa (+24), uimassa ja iltanuotiolla. Saaliina puolukoita, lampaankääpiä, herkkutatteja, kanttarelleja, kotiviiniä (mustamarja-aronia) ja vaimo  ;)
Sivuja:
Toiminto