Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (297/1801) > >>

Alan:
Hallille lähen amusella lauantaina, huoltelemaan talviunista.

Sitten lumikenkäilemään, jos sää suosii.  :)

jopekka:
Eiköhän sitä tule lähdettyä perjantaina vähän tonne Jaalaan "Kouvola" päin
ajelemaan siellä sitten viikonloppu menevi mukavasti.   Thumb

   Joopa Joo.....  ;D     :)

vippe:
Mp-messut jää tältäkin vuodelta väliin..ainakin 10-vuotena siellä joka kerta ollu..ny mennää sit viikopääst venemessuille vaihteeks  ;D ;D
Mut ny viikolopul vaihteeks vaunulle  :)

Onneva:
Hiihtoloma alkaa tänään  :D
Kohta Hiacen keula kohti pohjoista.
Huomenna hiihdetään   :D :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva -  1.02.2013     kello on 15:43 ---Hiihtoloma alkaa tänään  :D
Kohta Hiacen keula kohti pohjoista.
Huomenna hiihdetään   :D :D

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Oikein hyvää lomaa :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View