Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Alan:
Hallille lähen amusella lauantaina, huoltelemaan talviunista.
Sitten lumikenkäilemään, jos sää suosii. :)
jopekka:
Eiköhän sitä tule lähdettyä perjantaina vähän tonne Jaalaan "Kouvola" päin
ajelemaan siellä sitten viikonloppu menevi mukavasti. Thumb
Joopa Joo..... ;D :)
vippe:
Mp-messut jää tältäkin vuodelta väliin..ainakin 10-vuotena siellä joka kerta ollu..ny mennää sit viikopääst venemessuille vaihteeks ;D ;D
Mut ny viikolopul vaihteeks vaunulle :)
Onneva:
Hiihtoloma alkaa tänään :D
Kohta Hiacen keula kohti pohjoista.
Huomenna hiihdetään :D :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 1.02.2013 kello on 15:43 ---Hiihtoloma alkaa tänään :D
Kohta Hiacen keula kohti pohjoista.
Huomenna hiihdetään :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Oikein hyvää lomaa :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta