Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (295/1801) > >>

vippe:
TTT-Lento klo 13 näytös lauvantaina  Thumb

vesako:
Tulevana perjantain ei kerkiä töihin ollenkaan. ::)

10,00 Aukeaa MP-näyttely ja heti sen jälkeen
pitääkin jo vaunulle pinkasta.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 27.01.2013     kello on 19:35 ---Tulevana perjantain ei kerkiä töihin ollenkaan. ::)

10,00 Aukeaa MP-näyttely

--- Lainaus päättyy ---

Niin se aika omalta kohdaltani on muuttunut, vuosina 2001-2006 tuli joka ikinen vuosi MP-näyttelyn ekana päivänä perjantaina otettua pekkasvapaaksi ja jonoteltiin sitten heti klo 10...nyt säästetään sekin pekkanen viikolle 10 jotta saa olla lasten kanssa heidän hiihtolomalla. :D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.01.2013     kello on 19:44 ---Niin se aika omalta kohdaltani on muuttunut, vuosina 2001-2006 tuli joka ikinen vuosi MP-näyttelyn ekana päivänä perjantaina otettua pekkasvapaaksi ja jonoteltiin sitten heti klo 10...nyt säästetään sekin pekkanen viikolle 10 jotta saa olla lasten kanssa heidän hiihtolomalla. :D

--- Lainaus päättyy ---

Mä pidän vanhoja pitämättömiä kesälomapäiviä. :)

Noilta samoilta vuosilta.

Viimevuonna oli vaimo ja tytär mukana, pääsi
naispuoliset ilmatteeks pe aamulla.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.01.2013     kello on 19:44 ---Niin se aika omalta kohdaltani on muuttunut, vuosina 2001-2006 tuli joka ikinen vuosi MP-näyttelyn ekana päivänä perjantaina otettua pekkasvapaaksi ja jonoteltiin sitten heti klo 10...nyt säästetään sekin pekkanen viikolle 10 jotta saa olla lasten kanssa heidän hiihtolomalla. :D

--- Lainaus päättyy ---
Teillä on arvot kohallaan.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View