Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
vippe:
TTT-Lento klo 13 näytös lauvantaina Thumb
vesako:
Tulevana perjantain ei kerkiä töihin ollenkaan. ::)
10,00 Aukeaa MP-näyttely ja heti sen jälkeen
pitääkin jo vaunulle pinkasta.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 27.01.2013 kello on 19:35 ---Tulevana perjantain ei kerkiä töihin ollenkaan. ::)
10,00 Aukeaa MP-näyttely
--- Lainaus päättyy ---
Niin se aika omalta kohdaltani on muuttunut, vuosina 2001-2006 tuli joka ikinen vuosi MP-näyttelyn ekana päivänä perjantaina otettua pekkasvapaaksi ja jonoteltiin sitten heti klo 10...nyt säästetään sekin pekkanen viikolle 10 jotta saa olla lasten kanssa heidän hiihtolomalla. :D
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.01.2013 kello on 19:44 ---Niin se aika omalta kohdaltani on muuttunut, vuosina 2001-2006 tuli joka ikinen vuosi MP-näyttelyn ekana päivänä perjantaina otettua pekkasvapaaksi ja jonoteltiin sitten heti klo 10...nyt säästetään sekin pekkanen viikolle 10 jotta saa olla lasten kanssa heidän hiihtolomalla. :D
--- Lainaus päättyy ---
Mä pidän vanhoja pitämättömiä kesälomapäiviä. :)
Noilta samoilta vuosilta.
Viimevuonna oli vaimo ja tytär mukana, pääsi
naispuoliset ilmatteeks pe aamulla.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.01.2013 kello on 19:44 ---Niin se aika omalta kohdaltani on muuttunut, vuosina 2001-2006 tuli joka ikinen vuosi MP-näyttelyn ekana päivänä perjantaina otettua pekkasvapaaksi ja jonoteltiin sitten heti klo 10...nyt säästetään sekin pekkanen viikolle 10 jotta saa olla lasten kanssa heidän hiihtolomalla. :D
--- Lainaus päättyy ---
Teillä on arvot kohallaan. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta