Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 14.12.2012 kello on 23:06 ---^
Miksi vauhtia otit ::)
--- Lainaus päättyy ---
ku en ollut varma onko penkka kuin paksu ja sitkeä. Oli pimmeetä jo :)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.12.2012 kello on 00:49 ---Oli rehvakkaamman näköstä! :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Elä tyrkytä huonoja tapojas muille :laugh: Ei ollut ketään näkemässä.
ose:
Kontiomäkeen joululahjojen kierrätysreissulle. Samalla anopilta ikkunoita ja kesärenkaitten laittoa, kulkevat kärryssä samalla kertaa. Ehkä kärrykin saa talvirenkaat alle.
Onneva:
Kausipaikalla lumen ja hiljaisuuden keskellä mieli ja ruumis lepää.
Kyllä nukuttiin hyvin ja pitkään :)
Huokaus, kyl on hyvä olla!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 15.12.2012 kello on 10:39 ---Kausipaikalla lumen ja hiljaisuuden keskellä mieli ja ruumis lepää.
Kyllä nukuttiin hyvin ja pitkään :)
Huokaus, kyl on hyvä olla!
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta