Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (287/1801) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 14.12.2012     kello on 23:06 ---^
Miksi vauhtia otit  ::)

--- Lainaus päättyy ---
ku en ollut varma onko penkka kuin paksu ja sitkeä. Oli pimmeetä jo :)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.12.2012     kello on 00:49 ---Oli rehvakkaamman näköstä!  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Elä tyrkytä huonoja tapojas muille :laugh: Ei ollut ketään näkemässä.

ose:
Kontiomäkeen joululahjojen kierrätysreissulle. Samalla anopilta ikkunoita ja kesärenkaitten laittoa, kulkevat kärryssä samalla kertaa. Ehkä kärrykin saa talvirenkaat alle.

Onneva:
Kausipaikalla lumen ja hiljaisuuden keskellä mieli ja ruumis lepää.
Kyllä nukuttiin hyvin ja pitkään  :)
Huokaus, kyl on hyvä olla!

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 15.12.2012     kello on 10:39 ---Kausipaikalla lumen ja hiljaisuuden keskellä mieli ja ruumis lepää.
Kyllä nukuttiin hyvin ja pitkään  :)
Huokaus, kyl on hyvä olla!

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View