Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 19.10.2012 kello on 20:45 ---wautsi kuin ihana tupa teillä onkaan Thumb
hyvää viikonloppua ja turvallista matkaa :)
--- Lainaus päättyy ---
Sanoppa sipu, montako lämmintä karjalan piirakkaa Joensuun torimummolta ostettuna söisit kerralla. Minä syön kuusi, voisin kokeilla huomenna jaksanko syödä sinun piirakkamäärän vielä siihen päälle. Munavoin kanssa tietenkin. ...Lurps. ;D ;D
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.10.2012 kello on 21:59 ---Sanoppa sipu, montako lämmintä karjalan piirakkaa Joensuun torimummolta ostettuna söisit kerralla. Minä syön kuusi, voisin kokeilla huomenna jaksanko syödä sinun piirakkamäärän vielä siihen päälle. Munavoin kanssa tietenkin. ...Lurps. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Oliko marttojen tekemiä vai jonkin yrittäjän?
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 19.10.2012 kello on 20:56 ---Onkohan sinne tulossa porukkaa? ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole väliä tuleeko vai ei mutta me mennään :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.10.2012 kello on 21:59 ---Sanoppa sipu, montako lämmintä karjalan piirakkaa Joensuun torimummolta ostettuna söisit kerralla. Minä syön kuusi, voisin kokeilla huomenna jaksanko syödä sinun piirakkamäärän vielä siihen päälle. Munavoin kanssa tietenkin. ...Lurps. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
lurps njam kuolaa
hmm .. joskos 4 ja sit onkin päikkärit paikallaan ähkyyn
mutta sinne pitää päästä niitä maistelemaan
joensuun mummujen piirakoita
joskos ens kesänä olis suuntana joensuu
ihan vaan maistamaan piirakoita Thumb
sipu:
--- Lainaus päättyy ---
lurps njam kuolaa
hmm .. joskos 4 ja sit onkin päikkärit paikallaan ähkyyn
mutta sinne pitää päästä niitä maistelemaan
joensuun mummujen piirakoita
joskos ens kesänä olis suuntana joensuu
ihan vaan maistamaan piirakoita Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta