Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (232/1798) > >>

jorma:
Mulla on kyllä käryä paikasta, vaan ei tältä kesää. Vähintään 25 vuotta siellä käyty kesäisin, ollut  mukava paikka ihan kaupungin laidalla. Ikävä vaan, että koko tuon ajan mennyt alaspäin. Taitaa olla sama kohtalo kuin Jyväskylän Tuomiojärvellä. :o

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma -  3.09.2012     kello on 09:20 ---Tarkoitatko Mukkulan leirintäaluetta! Mitäpä sinne kuuluu, on kuulemma isot kausipaikkalaiset lähteneet, ja vähän muutakin. :o

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähä tää on tyhjentyny kun tuli määräys siit rantatonttien siivoomisesta. mutta muuten on paikat kunnos ja yrittäjä satsaa kehitykseen.. viimekesän jälkeen tullu uus sauna mitä vuokrataan ... ja vieläli näkyy kulkiaa riittävän tääl. Mulle tää on hyvä parkki ku toi lahden energia on toss vieress helppo kulkee töis..

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: remu -  3.09.2012     kello on 13:20 ---Messuviikonvaihteeksi olis tarkoitus mennä Mukkulaan, eikä mitään käryä millainen paikka lie  ???
Messilään ei ainakaan mennä joten vaihtarit vähissä  :(

--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei oo täst paikasta mitään huonoo sanottavaa, rauhallinen paikka ja hyvä palvelu vaikk yrittäjä on varmaan tiukoilla..
yks moite. ei kunnon nuotio paikkaa  miss istuu ja viettää aikaa..

Beedro:
Keskiviikkona nokka kohti Yllästä katsomaan onko sitä ruskaa jo  :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro -  3.09.2012     kello on 19:20 ---Keskiviikkona nokka kohti Yllästä katsomaan onko sitä ruskaa jo  :)

--- Lainaus päättyy ---
Meilläkin vasta lupailee... Ei senpuoleen, ylös kannattaa aina tulla!  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View