rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tavaraboxit  (Luettu 3556 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.03.2024 kello on 10:59
Tavaraboxit
« : 18.07.2017 kello on 13:03 »
Onko kellään kokemuksia/ suosituksia tavarboxeista jotka tulevat auton perään/ polkupyörätelineisi in kiinni?

Oma käyttö olisi lähinnä saada tungettua lastenrattaat johonkin muualle, kuin osina auton sisälle, kun ei satu tuota takatallia olemaan.

Noita "Omnistorin Carry all box" katellut, mutta hinnat on mielestäni aika poskettomia, toki varmasti hyvä ja tukeva. Mutta löytyisikö jotain vähän halvempia malleja?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:20
Vs: Tavaraboxit
« Vastaus #1 : 18.07.2017 kello on 14:14 »
Ei taida olla kuin ite rakentamalla oon aatellu voisiko tollaiseasta puutarhalaatikosta joka tarkoitettu tuolinpehmusteille tuunaamalla mahtaiskohan kestää ?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:35
  • Callengr
Vs: Tavaraboxit
« Vastaus #2 : 18.07.2017 kello on 14:37 »
Taitais suojapussi olla helpompi?

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.03.2024 kello on 10:59
Vs: Tavaraboxit
« Vastaus #3 : 18.07.2017 kello on 15:06 »
Taitais suojapussi olla helpompi?

Suojapussihan se tietysti helpoin ja halvin olisi.

Saatavillahan olisi myös esim Fiamman Cargo Back https://www.vapaa-aika.com/Polkupyoeraeteline-saeilytyslaatikko-Fiamma-Cargo-Back tyylisiä ratkaisuja jo ihan siedettävällä hinnalla ~90€ pintaan. Joka voisi olla jo omaan käyttötarpeeseen riittävä. Onko kellään tämmöisistä kokemuksia?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:30
Vs: Tavaraboxit
« Vastaus #4 : 18.07.2017 kello on 16:19 »
Vantaan kierrätyskeskuksess a olen noita pari kertaa nähnyt kun olen tavaraa sinne vienyt. Suksiboxejakin muutamaan kymppiin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:30
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Tavaraboxit
« Vastaus #5 : 18.07.2017 kello on 16:49 »
Ei taida olla kuin ite rakentamalla oon aatellu voisiko tollaiseasta puutarhalaatikosta joka tarkoitettu tuolinpehmusteille tuunaamalla mahtaiskohan kestää ?

Taisi olla saksalainen, jolla näin Ruåtsissa tuollaisen laatikon pyörätelineellä. Tai ainakin näytti tuollaiselta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:50
Vs: Tavaraboxit
« Vastaus #6 : 18.07.2017 kello on 17:05 »
Onko kellään tämmöisistä kokemuksia?
Mulla on tuommone joutilaana kun telineellä kulkee pyörä.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.03.2024 kello on 10:59
Vs: Tavaraboxit
« Vastaus #7 : 27.07.2017 kello on 09:04 »
Tuli ostettua tuollainen Fiamman Cargo Back käytettynä, kiitoksia Roksis kaupoista.

Sen verran tuota käpistelin eilen, että kangas ja vetoketjut vaikuttavat laadukkailta, mutta mukana tullut sisäkehys on kyllä aika rimpula. Ei missään tapauksessa tuon 60€ arvonen mitä niistä nettikaupoissa pyydetään erikseen ostettuna. Tuli myös sen verran kokeiltua, että matkalastenrattaita mahtuu kahdet kyseisen tuotteen sisälle Thumb


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:50
Vs: Tavaraboxit
« Vastaus #8 : 28.07.2017 kello on 08:54 »
Hyvä, että on sopiva. Eipähän täytä meillä aitan lattiaa.