Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Tavaraboxit
MipHe:
Onko kellään kokemuksia/ suosituksia tavarboxeista jotka tulevat auton perään/ polkupyörätelineisi in kiinni?
Oma käyttö olisi lähinnä saada tungettua lastenrattaat johonkin muualle, kuin osina auton sisälle, kun ei satu tuota takatallia olemaan.
Noita "Omnistorin Carry all box" katellut, mutta hinnat on mielestäni aika poskettomia, toki varmasti hyvä ja tukeva. Mutta löytyisikö jotain vähän halvempia malleja?
Tarvasjoki:
Ei taida olla kuin ite rakentamalla oon aatellu voisiko tollaiseasta puutarhalaatikosta joka tarkoitettu tuolinpehmusteille tuunaamalla mahtaiskohan kestää ?
mike:
Taitais suojapussi olla helpompi?
MipHe:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 18.07.2017 kello on 14:37 ---Taitais suojapussi olla helpompi?
--- Lainaus päättyy ---
Suojapussihan se tietysti helpoin ja halvin olisi.
Saatavillahan olisi myös esim Fiamman Cargo Back https://www.vapaa-aika.com/Polkupyoeraeteline-saeilytyslaatikko-Fiamma-Cargo-Back tyylisiä ratkaisuja jo ihan siedettävällä hinnalla ~90€ pintaan. Joka voisi olla jo omaan käyttötarpeeseen riittävä. Onko kellään tämmöisistä kokemuksia?
kimi:
Vantaan kierrätyskeskuksess a olen noita pari kertaa nähnyt kun olen tavaraa sinne vienyt. Suksiboxejakin muutamaan kymppiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta