Tekniikkakeskustelut > Projektit

Ducato Maxi

<< < (13/49) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  4.08.2017     kello on 08:59 ---kun vanteita hommaat, niin halvat on - 3500kg ja +  3500kg kalliit.

--- Lainaus päättyy ---

On ne toiset eri hakioita . Ja minä kun kuukkeletin niin ei millään tullu tuo kuva :o
Noilla saapi 2500kg akselipainon joka riittää mulle .
Auton kokonaispaino ol muistaakseni 4100kg paikkeilla.

ihaa:
Nämä vanteet tulee ensi kesänä LMC:hen.

Sitten keväällä kätevä viedä kesärenkaat irrallisena rengasliikkeeseen joten tämä vuosi menee peltivanteilla ja pöläreillä. Talveksi tulee samanlaiset mutta täyshopeat, jäi Adriasta lähes uudenveroisena, vajaa 8000 kilsaa auton alla olleina.

Kromivanteet käy hienosti hopeaan.  ;)

Oulaa:

Eikö ookki tuo kirkas vanne punasessa autossa komiampi ko musta  :-X

ihaa:
Ainakin mun silmään hopean väriset vanteet käy paremmin, tulee esiin paremmin, mustat näyttää liikaa peltivanteilta..mut ta lienen jäävi sanomaan kun olen omistanut 4 hopeanväristä ajoneuvoa, hopea on aina in.  ;D

Hopeanväriset vanteet.  Thumb

Jgahpir:
Nyt otat sieltä kylmälaukusta kaksi purkkia karhua ja menet Triumffin viereen perälaidalle tuumailemaan...

Jos oikeasti meinaat viikkokausien reissua tehdä, nukkua makuupussissa, kynttilänlämmössä, puolikuntoisen akun jurniessa kylmälaukkua, niin onkos se ihan ykkösasia minkäväriset vanteet on alla? Jos ei ole pikkurahasta kiinnes (riittääkö 4000€ kahdet kuorma-auton tyylivantikset), niin tokihan silmäniloa kaivataan, mutta ite tykkään siitä että asiat ns linjassa, suhteessa toisiinsa. Käyttöhän nämä asiat ratkaisee, eli mitä se tulee olemaan, senhän päättää kukin omilla retkillään... ;)  huumoriahan tämä, mutta siteeksi asiaa pohdittavaksi.

Ps Tulen kaapista vastapainoksi: Minulla on yli tuhannen euron umpituoreet hightech HUPIakut, ei mitään järkeä, ja vanteissa ruostetta, etteivät taida olla alumiinia ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View