rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ducato Maxi  (Luettu 82503 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Ducato Maxi
« Vastaus #60 : 4.08.2017 kello on 09:17 »
kun vanteita hommaat, niin halvat on - 3500kg ja +  3500kg kalliit.

On ne toiset eri hakioita . Ja minä kun kuukkeletin niin ei millään tullu tuo kuva :o
Noilla saapi 2500kg akselipainon joka riittää mulle .
Auton kokonaispaino ol muistaakseni 4100kg paikkeilla.

  • Vieras
  • Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #61 : 4.08.2017 kello on 09:20 »
    Nämä vanteet tulee ensi kesänä LMC:hen.


    Sitten keväällä kätevä viedä kesärenkaat irrallisena rengasliikkeeseen joten tämä vuosi menee peltivanteilla ja pöläreillä. Talveksi tulee samanlaiset mutta täyshopeat, jäi Adriasta lähes uudenveroisena, vajaa 8000 kilsaa auton alla olleina.

    Kromivanteet käy hienosti hopeaan.  ;)


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #62 : 4.08.2017 kello on 09:28 »

    Eikö ookki tuo kirkas vanne punasessa autossa komiampi ko musta  :-X

  • Vieras
  • Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #63 : 4.08.2017 kello on 09:43 »
    Ainakin mun silmään hopean väriset vanteet käy paremmin, tulee esiin paremmin, mustat näyttää liikaa peltivanteilta..mut ta lienen jäävi sanomaan kun olen omistanut 4 hopeanväristä ajoneuvoa, hopea on aina in.  ;D

    Hopeanväriset vanteet.  Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
    • Hämeenperä
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #64 : 4.08.2017 kello on 10:46 »
    Nyt otat sieltä kylmälaukusta kaksi purkkia karhua ja menet Triumffin viereen perälaidalle tuumailemaan...

    Jos oikeasti meinaat viikkokausien reissua tehdä, nukkua makuupussissa, kynttilänlämmössä, puolikuntoisen akun jurniessa kylmälaukkua, niin onkos se ihan ykkösasia minkäväriset vanteet on alla? Jos ei ole pikkurahasta kiinnes (riittääkö 4000€ kahdet kuorma-auton tyylivantikset), niin tokihan silmäniloa kaivataan, mutta ite tykkään siitä että asiat ns linjassa, suhteessa toisiinsa. Käyttöhän nämä asiat ratkaisee, eli mitä se tulee olemaan, senhän päättää kukin omilla retkillään... ;)  huumoriahan tämä, mutta siteeksi asiaa pohdittavaksi.

    Ps Tulen kaapista vastapainoksi: Minulla on yli tuhannen euron umpituoreet hightech HUPIakut, ei mitään järkeä, ja vanteissa ruostetta, etteivät taida olla alumiinia ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:58
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #65 : 4.08.2017 kello on 10:55 »
    Ps Tulen kaapista vastapainoksi: Minulla on yli tuhannen euron umpituoreet hightech HUPIakut, ei mitään järkeä, ja vanteissa ruostetta, etteivät taida olla alumiinia ;)

    Kui...?
    Ne akut lämmittää ja jäähdyttää viikkoja ja jos vanteet pitää ilmaa, ne on ok.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:46
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #66 : 4.08.2017 kello on 11:02 »
    On ne toiset eri hakioita . Ja minä kun kuukkeletin niin ei millään tullu tuo kuva :o
    Noilla saapi 2500kg akselipainon joka riittää mulle .
    Auton kokonaispaino ol muistaakseni 4100kg paikkeilla.
    Tuollaiset hommasin Scudoon....

    Tosin koko hopealla. Vielä paketissa, mutta ihan siistit vanteet kankaisissa suojapusseissa ja pultit mukana. Niin ja edullisemmasta päästä kuitenkin.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #67 : 4.08.2017 kello on 16:33 »
    Nyt otat sieltä kylmälaukusta kaksi purkkia karhua ja menet Triumffin viereen perälaidalle tuumailemaan...

    Jos oikeasti meinaat viikkokausien reissua tehdä, nukkua makuupussissa, kynttilänlämmössä, puolikuntoisen akun jurniessa kylmälaukkua, niin onkos se ihan ykkösasia minkäväriset vanteet on alla? Jos ei ole pikkurahasta kiinnes (riittääkö 4000€ kahdet kuorma-auton tyylivantikset), niin tokihan silmäniloa kaivataan, mutta ite tykkään siitä että asiat ns linjassa, suhteessa toisiinsa. Käyttöhän nämä asiat ratkaisee, eli mitä se tulee olemaan, senhän päättää kukin omilla retkillään... ;)  huumoriahan tämä, mutta siteeksi asiaa pohdittavaksi.

    Ps Tulen kaapista vastapainoksi: Minulla on yli tuhannen euron umpituoreet hightech HUPIakut, ei mitään järkeä, ja vanteissa ruostetta, etteivät taida olla alumiinia ;)
    Asiaa ,ja pitkään etsiskelin jos matkalta Puolasta tai jostain muualta ois renkaat hankkinu.
    Mutta kun ne entiset kesärenkaat on finaalissa ja ei viitsisi ulukomaille lähteä talvirenkailla joista on nastat nypitty pois ja vanteitakaan ei olle kuin yhdet ja nekin tosi ruosteiset kanssa johon löysin naapurin ukolta vähän käytetyt nastarenkaat .

    Mulla on tietysti ollut hyvä säkä kun kahdella syksyn reissulla Välimeren rannalle ei ole lämmitintä tarvittu paljoa kuin Eteläsataman parkissa ja Baltian maissa vähäsen .
    Juurikin kohta olen menossa hieromaan kauppoja asuntovaunun osista josta saisin kaikki kaasuvehkeet ja jopa ikkunoitakin ,ehkä jos sille rakennussuunnalle lähtisi.

    Mutta kun ihan oikeasti taas miettii niin en kovin usein ole tarvinnut kuin yhden keittolevyn kokkaamiseen .
    No siihen käy retkikeitinkin ,eikös.
    Ja kolmilevyinen Raameri lähtee matkaan ehdottomasi ,leirikäyttöön rillaamiseen.
    Mitä tarvii autossa tiskata reissuparkissa ruuan päälle jos käytän kertaköyttövehkeitä
    No joskus leikkuuveistä ja kattilata.
    Matkavälipaloiksi olen  motskarireissuilla käyttänyt mitä erilaisimpia reissueväitä mihin ei tarvitse kuin tirauttaa  tilkkanen kiehuvaa vettä sekaan ja ootella pari minuuttia ja herkullinen lämmin ateria on valmis ilman tiskin pätkääkään.

    Niin ja sitten yksi juttu vielä .
    Kun en vieläkään tiedä minkä tasoinen auto tästä tulee matkailun kannalta.
    Juutuupissa on paaaalojn esimerkkejä pakettiautoon rakennetuista kämppinkiautoista minimi varustuksella.
    Ja minä nyt vielä pyörin noissa ajatusmaailmoissa .


    Se evväiden säilytys on vieläkin ajatuksen asteella.

    Himputti kun alkoi satamaan ja pitäs mennä käsjarrukenkiä vaihtamaan  :'(
     

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #68 : 4.08.2017 kello on 18:57 »


    Tästä hommasta mä olen aina tykännyt .
    Varmaan yksi kymmnes osa on tuolla palkissa ja loppu turpoaa lattialle .



    Kerrankin näkee miten kynnyskotelo on massattu ja suussa maistuu vieläkin .
    Taidan palkita itseni yhdellä kokonaisellaAle.Le Cog tölkillisellä









    Voi että kun saisi tietää miten ne tehtaalla tekee eristykset noihin kohtiin.





    Tuosta pitää saada sahattua ohuita lautoja sisustamiseen
    « Viimeksi muokattu: 4.08.2017 kello on 19:28 »

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:48
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #69 : 4.08.2017 kello on 19:11 »
    sanoin jo aikaisemmin. ruiskuttaisin noiskillerillä koko kopin sisältä ensin ja sen päälle eriste

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:34
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #70 : 4.08.2017 kello on 20:27 »
    Iski kunnon fasettilukko tai vastaava,niinkuin ois ruuvattu pultti rinnan läpi lapaan.Lekuri antoi kunnon särky-ja tulehduskipulääkere septin.Huomenna hierojalle.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #71 : 4.08.2017 kello on 20:46 »
    Iski kunnon fasettilukko tai vastaava,niinkuin ois ruuvattu pultti rinnan läpi lapaan.Lekuri antoi kunnon särky-ja tulehduskipulääkere septin.Huomenna hierojalle.
    :-\

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #72 : 4.08.2017 kello on 20:48 »



    Ei Pössl:n tehtaallakaan laitettu mitään palkkeihin ,pellille vain ,vai onko mulla näössä vikaa.

  • Vieras
  • Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #73 : 4.08.2017 kello on 21:00 »
    Sulla tulee eristykseltään parempi kuin tehtaalta, laittele vaan kuvia projektista, mielenkiinnolla seuraan. 8)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
    • Hämeenperä
    Vs: Ducato Maxi
    « Vastaus #74 : 4.08.2017 kello on 22:21 »
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Tästä hommasta mä olen aina tykännyt .
    Varmaan yksi kymmnes osa on tuolla palkissa ja loppu turpoaa lattialle .

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Taitaa olla myöhäistä, mutta sellaista kannattaa kokeilla uretaanin kanssa, jotta suihkupulloon vettä ja kun se turpoaminen on reiän tasolla, suihkuttelee siihen vettä. Hillitsee mukavasti paisumista, mutta toisaalta tuuppaa sen paineen sinne sisällepäin, että joku reikä auki.
    Kosteaan pintaan ja koteloon tarttuu aina vaan paremmin.