Tekniikkakeskustelut > Projektit

Ducato Maxi

<< < (10/49) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  2.08.2017     kello on 20:59 ---Kait tuossa oli tarkoitus eristää se niin, että lämmin kostea ilma ei pääse sinne eristeeseen lainkaan. Jos lämmin ilma jossakin kohtaa kylmän metallin, siitä valuu vettä.

Tässä CasaCar 2002 valmisteessa on sitä 1cm solumuovia tai siis leiripatjaa kerroksittain, siellä mihin olen päässyt kurkkimaan.

--- Lainaus päättyy ---
Onko siinä siis mitään höyrysulkua

foothillster:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  2.08.2017     kello on 22:00 ---Onko siinä siis mitään höyrysulkua

--- Lainaus päättyy ---
Mulla Lastradassa on solukumi pellissä kiinni ja sen päällä verhouslevy tai verhoilu. Ei siis mitään varsinaista höyrynsulkua.

Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: foothillster -  2.08.2017     kello on 22:23 ---Mulla Lastradassa on solukumi pellissä kiinni ja sen päällä verhouslevy tai verhoilu. Ei siis mitään varsinaista höyrynsulkua.

Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---
Näin minäkin ajattelin tehdä ja teenkin  Thumb

volvo:
eikö se "tinapaperi" heijasta lämpösäteilyä takaisin. käytetään sitä etelässä tuulilasilla estämässä auton lämpeämistä niin miksei käytä sitä pitämässä lämmön sisällä.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  2.08.2017     kello on 22:00 ---Onko siinä siis mitään höyrysulkua

--- Lainaus päättyy ---

CasaCaara on niin hienosti verhoillut, etten ole arvannut niitä auki repiä. En siis tiedä mitä kaikkea on verhoilukankaan alla ennen solumuovia.
Minusta höyrysulusta ei ole juuri hyötyä, ellei se ole joka paikasta täydellisen tiivis.

--- Lainaus käyttäjältä: foothillster -  2.08.2017     kello on 22:23 ---Mulla Lastradassa on solukumi pellissä kiinni ja sen päällä verhouslevy tai verhoilu. Ei siis mitään varsinaista höyrynsulkua.

--- Lainaus päättyy ---

Silloin se solukummi on oikeastaan se höyrysulku, joka estää lämpimän ilman vesihöyryn tiivistymästä siihen kylmään peltiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View