Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SFC Tilkunpelto

<< < (3/3)

Alan:
Tilanteen mukaan... asfalttikentillä harvoin. Mutta nuo vaunupellot ei kyllä houkuttele.

Valkoinenkuolema:
Itse olen nyt tälle kesälle kaksi reissua tuonne tehnyt. Ensin perheen kera 3 yötä ja sitten kaverin kanssa äijäreissulla pari yötä. Mielestäni erittäin siisti paikka, mukavaa porukkaa ja henki tuntuisi olevan hyvä. Nurmikko ei minua haittaa, palvelut lähellä ja tölkin kanssa voi vaunulta vahtia lapsia uimassa.
Menen varmasti uudestaankin.

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Valkoinenkuolema -  2.08.2017     kello on 16:04 ---Itse olen nyt tälle kesälle kaksi reissua tuonne tehnyt. Ensin perheen kera 3 yötä ja sitten kaverin kanssa äijäreissulla pari yötä. Mielestäni erittäin siisti paikka, mukavaa porukkaa ja henki tuntuisi olevan hyvä. Nurmikko ei minua haittaa, palvelut lähellä ja tölkin kanssa voi vaunulta vahtia lapsia uimassa.
Menen varmasti uudestaankin.

--- Lainaus päättyy ---
. Hyvin sopii lapset ja tölkki Thumbd Thumbd

Valkoinenkuolema:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki -  2.08.2017     kello on 16:44 ---. Hyvin sopii lapset ja tölkki Thumbd Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Olihan tämä vitsi?

VAT 69:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki -  2.08.2017     kello on 16:44 ---. Hyvin sopii lapset ja tölkki Thumbd Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Jos niissä tölkeissä oli Jaffaa ja Cokista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View