Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Keittiön hana ei pumppaa lämmintä vettä

<< < (3/4) > >>

Alan:
Olen korjannut saman vian, käytin hanan auki ja laitoin johdon kiinni tai yhdistin katkenneen. En pysty muistamaan kummin. Katson, löytyykö aiheesta ketjua. Mulla kolme vuotta uudempi Hymer Camp. Ihan tyyppivika, siis hanassa, joita varmasti muillakin merkeillä käytössä.

Alan:
Tästä - kuva loppupuolella ketjua.  Thumb

https://karavaanari.org/index.php/topic,11128.0.html

Kolme vuotta pelannut nyt ongelmitta, hanan kiinnitystä jouduin äsken kiristämään, mutta sehän on helppo.

JariS:

--- Lainaus käyttäjältä: Yojimbo - 17.07.2017     kello on 09:34 ---Uppopumppu.

Enpä osannut arvata että hanan ulkonäöllä voisi olla vaikutusta tähän ongelman. Kuvat jäi sitten pois kun ei täältä reissusta ihan niin hyvin ehdi pakertaa kuvien kanssa. Mutta tässä tulee.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(miksiköhän nämä tulevat kallellaan tänne?)

Ei täällä reissussa taida viitsiä alkaa mihinkään isompaan hommaan kun ei taidot ole kovin hyvät kuitenkaan. Ja muutenkin, jos ja kun hana ei paljon maksa, niin onpahan sitten ainakin uusi...

--- Lainaus päättyy ---
Juu, ei ole näköjään "aitoja"vipuhanoja, mitä aiemmassa viestissäni linkitin, jotka siis toimii samoin kuin kotona olevat hanat, noihin ei tietääkseni varaosia saa, paitsi jos itse soveltaa.

Yojimbo:
Kiitoksia kaikille, varsinkin Alanin linkittämä ketju oli hyvää luettavaa.
Kun tuon oikuttelevan keittiön hanan lisäksi on se vuotava vessan hanakin, niin mennään keskiviikkona Hymer Centeriin vaihtamaan vehkeet uusiin. Enkä varmaan reissussa pystyisi edes tuota fiksaamaan, vähän niukalti aikaa ohjelmassa ja kokemus näistä hommista nolla...  :(
Raportoidaan jälkikäteen jos jotain selkeää on kerrottavana.

Alan:
Pyydä vanha itselle ja korjaa pöydällä. Ei ole vaikeaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View